Bratislava - Slovenský projekt placeného internetového obsahu Piano získal do svého portfolia celosvětově známou značku. Do rodiny médií, která využívají tuto platební bránu, se přidal americký zpravodajský magazín Newsweek.
"Piano Media zajistí od února pro Newsweek kompletní řešení placeného obsahu, které není součástí žádného národního systému, který Piano zatím poskytuje," řekl deníku Insider mluvčí Piano Media David Brauchli. Články z Newsweeku tak nebudou prodávány v rámci jednoho balíčku s články ze slovenských médií.
Newsweek bude od Piana využívat také například měřící technologii. "Všechno za Newsweek zařídíme, s výjimkou call centra pro podporu koncového uživatele," říká Brauchli. Cenu a další podrobnosti zatím říkat nechce, brzy je prý společnost oficiálně odprezentuje.
Piano nebude Newsweeku zajišťovat jen prodej on-line verze časopisu, ale bude prodávat také jeho tištěnou
…
Sdílejte článek, než ho smažem