Praha - Obchodní řetězec Makro Cash&Carry rozšíří rozvážkovou službu i mimo segment hotelů, restaurací a kaváren. Zboží začne postupně rozvážet také ostatním malým a středním podnikatelům.
Řetězec současně začne používat novou značku Vy & Makro, v reklamní kampani mimo jiné využije šéfkuchaře Jaroslava Sapíka.
"Chceme se více přiblížit zákazníkům. Už nechceme být pouze velkoobchod, kam podnikatel přijde, naloží zboží a odjede," říká generální ředitel společnosti Makro Axel Hluchy.
"Hrdiny reklamní kampaně jsou naši zákazníci a zaměstnanci. Zachytili jsme je při každodenní práci a chceme tak ukázat, že bez vášně a úsilí podnikat nejde," dodává Hluchy.
Bonus pro všechny, kdo utratí 50 tisíc
Rozvážkovou službu zavedlo Makro již v roce 2008, ale pouze pro hotely, restaurace a kavárny. Ty si loni online objednaly zboží v hodnotě jedné miliardy korun.
"Od roku 2008 vzrostl podíl rozvážek
…
Sdílejte článek, než ho smažem