Brno - Akční sleva, mimořádná nabídka, vyklízíme sklady. Ani tato hesla lákající v kamenných i internetových obchodech na novoroční slevy, nemusí být zárukou bezkonkurenčně nízké ceny. Zjistili to odborníci cenového srovnávače Heuréka.cz.
"Internetové i kamenné obchody ohromují vysokými slevami ve svých letácích a newsletterech. Nakupující by se ale neměli nechat nachytat na slovo akce či sleva nebo na číslo 50 nebo 70 procent. Zboží může být i tak dražší než u ostatních internetových obchodů," upozornil Tomáš Hodboď za srovnávač Heuréka.cz.
Dát si při hledání nejnižší ceny načas a nespoléhat jen na reklamu prodejců se může vyplatit. I když je akční cena z letáku na první pohled výhodná, cenové srovnávače, kterých v Česku funguje několik, často dokážou najít v e-shopech ještě výhodnější nabídku.
Sdílejte článek, než ho smažem