Praha - Ještě na počátku tohoto tisíciletí panovala mezi českými motoristy poměrně značná nedůvěra k výrobkům korejských automobilek. Auta byla známa svou poruchovostí, nepříliš aktraktivním vzhledem a také tím, že do nich nebylo možné ani za příplatek koupit výbavu u konkurence už obvyklou.
Časy se však mění a Češi korejským aut začínají přicházet na chuť.
Škoda, Ford, pak VW
Nejúspěšnější tuzemskou značkou zůstává suverénně Škoda, za ní pak následují Ford, Volkswagen a Renault, jak ukáží i prodejní statistiky za loňský rok, které odpoledne zveřejní Svaz dovozců automobilů. Aut se loni v Česku prodalo celkem o 11 procent méně, zejména kvůli propadu prodejů užitkových vozů.
Ale nástup korejských značek je markantní při pohledu na statistiky z posledních tří let.
Sdílejte článek, než ho smažem