Praha - S akciemi společnosti KIT Digital, nováčka na burze v Praze, se dnes začalo obchodovat v té části burzy, kam smějí jen nejoceněvanější tituly. Předtím, než firma vstoupila do SPADu (právě zde se obchoduje s největšími částkami a jen s vybranou společností akcií), mnoho investorů ji srovnávalo s AAA Auto Praha.
V anketě Investičního webu to bylo 40 procent investorů. Také většina makléřů hromadně tuto společnost nedoporučuje ke koupi s tím, že firma je ztrátová. Máme jim však věřit, když "Áčka" naopak doporučovali téměř všichni? Je za jejich doporučením alibismus?
Zákazníci KIT Digital
Díky svému globálnímu postavení na trhu má KITD zhruba 600 zákazníků ve 36 zemích, výhradně firemních a jedná se převážně o světoznámé značky jako Associated Press, General Motors, Google, News Corp, mnoho mobilních operátorů a televizí včetně českých a slovenských (Nova, ČT, Z1, Prima, Markýza, Óčko), Intel, Best Buy, potravinářství, finanční služby, státní a městské úřady. Se zákazníky podepisuje obvykle dvouleté smlouvy s automatickým prodloužením, což je pro firmu z IT oboru nadstandard.
Sdílejte článek, než ho smažem