Brno - Českým hostům stačí ke spokojenosti nízké ceny, není třeba nutit se do úsměvu nebo vstřícnosti. Kdo by chtěl podle tohoto pravidla lákat hosty z tuzemska, příliš nepochodí, jak potvrzuje průzkum agentury Incoma GFK. Nároky Čechů na služby se totiž mění. A právě vstřícný přístup a profesionalita personálu pro ně začíná být důležitější než cena.
Agentura uskutečnila průzkum pro Ministerstvo pro místní rozvoj v celkem pěti oblastech - wellness služeb, gastronomii, ubytování, cestovní kanceláře a turistických průvodců.
"Jednotícím zjištěním všech pěti sledovaných segmentů byla skutečnost, že pro zákazníky znamená přístup personálu, jeho vstřícnost, ochota a schopnost řešit případné problémy velmi často více než vlastní hmatatelné parametry poskytované služby včetně ceny," upozornil mluvčí ministerstva Martin Ayrer.
Sdílejte článek, než ho smažem