Praha - Tří set tisíc klientů ČSOB a Poštovní spořitelny se dotkla chyba bank, které omylem dvakrát strhla penízy za transakce platební kartou.
"Přičinou byla chyba při aktualizaci softwaru, za níž se velice omlouváme," říká mluvčí ČSOB Ivo Měšťánek. Nejpozději ve středu by podle něj mělo být opět všechno v pořádku.
Několik klientů už online deníku Aktuálně.cz potvrdilo, že chyba se týká plateb kartou, přičemž banka jim jednu platbu standardně strhla a později (včera) jim stejnou částku zablokovala.
"Dostal jsem se tím do minusu, takže doufám, že si banka nenaúčtuje úroky," říká jeden z postižených klientů. Banka přitom o problému zatím neinformovala ani na svém webu, ani například zprávou v internetovém bankovnictví.
Sdílejte článek, než ho smažem