Až do dnešního dne měli nejrychlejší fabii v historii v rukou pouze technici a testovací jezdci mladoboleslavské automobilky. Dnes ovšem na silnicích středních a severních Čech začíná program testovacích jízd s tímto modelem pro evropské novináře. Redaktor deníku Aktuálně.cz se v průběhu dnešního dne také posadí za volant.
Už na první pohled se druhá generace Škody Fabia RS odlišuje od běžných a pomalejších verzí. Opticky lze jak hatchback, tak i verzi s karoserií kombi poznat podle odlišného předního nárazníku a integrovaných kruhových mlhových světlometů. Ty mohou být na přání vybaveny funkcí svícení do zatáčky nebo mohou být na jejich pozici umístěna světla pro denní svícení na bázi LED.
Auto jezdí na 17" kolech z lehké slitiny, skrze jejichž paprsky jsou vidět červeně lakované brzdové třmeny. Také záď je jiná. Dominuje na ní nový nárazník s difuzorem a potenciál motoru prozrazuje dvojitá koncovka výfuku.
Loga RS jsou prakticky všude
V interiéru jsou nepřehlédnutelné sportovní sedačky s logem RS vyšitým na opěradle. Volant je tříramenný a pokud si zákazník připlatí, může na něm mít i páčky pro manuální řazení.
Sdílejte článek, než ho smažem