Paříž - Švýcarský potravinový gigant Nestlé, který je známý především svými čokoládovými výrobky a rozpustnou kávu Nescafé, se pokusí změnit návyky Evropanů.
Po úspěšném zavedení automatů Nespresso nás chce naučit pít kvalitní čaj z automatu. Nový produkt je zatím pracovně nazýván Special T a jako první ho budou moci vyzkoušet Francouzi.
Pokud se osvědčí, budou ho moci ochutnat milovníci čaje i z ostatních evropských zemí a následně zákazníci v Turecku, Rusku nebo Číně. Informoval o tom server listu The New York Times.
„Lidé mají rádi čajové chvilky, je to moment, kdy přerušíte svou práci a na chvíli se zastavíte. Milovníci čaje mají s touto částí dne spojené silné prožitky," domnívá se vedoucí projektu Special T Henk Kwakman, který měl na starosti i rozjezd projektu Nespresso.
Sdílejte článek, než ho smažem