Praha - Naše snaha o dokumentaci nebezpečných míst na tuzemských silnicích všech kategorií pokračuje. Také díky vám, kteří stále posíláte do redakce další "pasti", se kterými se při svých jízdách autem setkáváte. To, aby lidé o nebezpečných místech věděli, či se dokonce příslušné instituce zasloužily o jejich likvidaci, je podle odborníků důležité.
Například dopravní expert Stanislav Huml soudí, že minimálně částečný vliv má nějaká chyba na vozovce či na dopravním značení na každou pátou až šestou dopravní nehodu.
"Zrovna nedávno jsem přemýšlel, jak informovat o "kvalitě" práce firmy, která provedla opravu dilatační spáry na mostě na D8 u sjezdu na Slaný - Mělník. Když ten pás přejedete, máte pocit, že vás vaše nápravy právě opustily a to i tehdy, když jedete jen povolenou rychlostí 60 kilometrů v hodině, na kterou je rychlost na této dálnici postupně snížena," píše se v jednom z e-mailů, které na toto téma do redakce přišly.
Podle čtenáře, a jak jsme se také přímo na místě sami přesvědčili, tam dochází denně k poměrně nebezpečným situacím. Hlavně kvůli tomu, že řidiči znalí místních poměrů objíždí spáru odstavným pásem, kde již železný kryt chybí. Ti, kteří netuší, do čeho se řítí, nechápou vybočování aut kolem nich a také to, že se v odstavném pásu samozřejmě šedesátka nedodržuje. "Návrat do jízdního pruhu je potom celkem slušná dávka adrenalinu pro obě skupiny řidičů," popsal řidič, který se podepsal jako "Jeden z těch, co také jezdí odstavným pruhem".
Sdílejte článek, než ho smažem