Je to vlastně podobné jako v počátcích automobilismu.Tenkrát se také pořádaly nejrůznější závody, vytrvalostní maratóny či propagační jízdy. Jezdilo se na solném jezeře, na okruzích i po běžných silnicích. Teď se historie opakuje. Jen s tím rozdílem, že tyhle akce budou stále častěji vyhrazeny pro elektromobily a další vozidla s alternativními pohony.
Je totiž doba, kdy je třeba propagovat vozy s nízkými a pokud možno nulovými emisemi. Již záhy i velké automobilky budou ve velkém chrlit série elektrických verzí svých vozů nebo už i speciální elektromobily. 1
Například automobilky Nissan či Mitsubishi již tak učinily a další budou následovat buď příští nebo přespříští rok. Potenciální kupce bude tedy nutné přesvědčit, že už skutečně přišel ten čas, aby své staré kouřící auto vyměnili za zbrusu nové elektrovozidlo.
Zatím je ale propagace alternativních pohonů stále ještě většinou v rukou nadšenců.
Sdílejte článek, než ho smažem