Praha - Silná konkurence a ztížené podmínky na trhu. Každý podnikatel by vyjmenoval řadu dalších překážek a problémů, které na něj v byznysu číhají. Někdy je řešení na dosah ruky, a přesto ho nevidíme.
Dětské smysly jsou však bystřejší - nebo možná méně zkažené. Nabízíme pět příkladů toho, co se od těch nejmenších můžeme pro své podnikání (opět) naučit.
Kdokoli nový je potenciální přítel
Je přirozené považovat za opravdové přátele jen pár lidí. Děti se to však teprve učí, a tak bývají většinou nadšené, když se k jejich hře přidá na pískovišti nebo hřišti někdo nový.
Jezdíte na konference? A bavíte se tam s novými lidmi? Pokud ano, nepatříte k většině - ta totiž naopak na pracovních sympoziích a odborných konferencích vyhledává společnost těch, které už zná. Přitom noví lidé mohou být žádanou inspirací, zdroji informací a zkušeností nebo pracovními partnery. A nakonec i přáteli.
Sdílejte článek, než ho smažem