Kdyby všechny ženy nakupovaly potraviny jako manželka Andreje Babiše, nemusel by stát dávat stamiliony korun na propagaci českých výrobků. Tuzemští zemědělci i potravináři by měli vystaráno a tolik by se jim nezajídala zahraniční konkurence.
"Když najdu doma v lednici kuře nebo šunku, které nejsou z naší výroby, samozřejmě se zlobím. Ale už jsem ženu naučil, že kupuje naše značky," pochvaluje si Babiš.
A pracuje na tom, aby nákupy v průhonické Bille své manželce ještě zjednodušil. Jak? Nenasytný Agrofert spolkne další konkurenční potravináře, a tím obohatí své portfolio o známé české značky. Přestože letošní výsledky Babišových pekáren, mlýnů a porážek drůbeže jsou podstatně horší než loňské, chuť na další akvizice majitele impéria neopouští. "Výsledky potravinářských firem k nákupům zrovna nemotivují. Je to sázka na budoucnost," vysvětluje.
Námluvy s pekárenskou jedničkou
"Možná do Vánoc něco koupíme," naznačuje Babiš. Že by konečně dosáhl na pekárenskou jedničku United Bakeries? "Nechci to komentovat. Nevím, uvidíme," vyhýbavě odpověděl týdeníku EURO.
Sdílejte článek, než ho smažem