Vážený pane šéfredaktore, ráda bych touto cestou vyjádřila lítost společnosti ČMHB nad nepříjemností, která panu Obešlovi vznikla při vyřizování úvěru. Chci se mu touto cestou omluvit.
Je nám velmi líto, že jinak dobrý dojem pana Obešla pokud se týká rychlosti vyřízení úvěru a celkového přístupu naší banky byl pokažen požadavkem manažera, aby si zajistil vymazání věcného břemene z jiného bytu, než toho, který byl předmětem zajištění hypotečního úvěru. Takový postup je samozřejmě nelogický a nesprávný. Panu Obešlovi se touto cestou ještě jednou omlouváme za zbytečný čas, který musel celé věci věnovat a nepříjemnou situaci, do níž se dostal při jednání s majiteli bytu. Co se stalo, nemůže již být vráceno, ale ráda bych panu Obešlovi sdělila, že se zmíněným pracovníkem vedeme kárné řízení a zajistíme, aby podobná situace nepostihla další klienty.
Pan Obešlo dále zmiňuje, že jsme jej požádali o předložení rozsudku o jeho rozvodu a nestačilo nám potvrzení v jeho občanském průkazu. V tomto případě bych chtěla vysvětlit, že jde o věc logickou, s níž by se pan Obešlo s nejvyšší pravděpodobností setkal v každé bance. Musíme si totiž před poskytnutím úvěru ověřit, že klient nemá po rozvodu vůči bývalému manželovi/manželce již žádné závazky. Tento fakt bohužel v občanském průkazu obsažen není.
Závěrem bych chtěla požádat všechny klienty naší banky, aby se v případě nejasnosti či stížnosti neváhali okažitě obrátit na ředitele příslušné pobočky, kde naši pracovníci udělají vše pro vyřešení jejich záležitosti. Vždy jsme vděčni, pokud nás klient upozorní na problém, s nímž se setkal, nebo nám poskytne inspiraci pro další vylepšení či zjednodušení našich služeb.
Ing. Dagmar Bardová
ředitelka pobočky Praha
Zpět na hlavní článek.
Sdílejte článek, než ho smažem