Visa pomáhá e-shopům zvyšovat tržby prostřednictvím inovací

PR článek | rubrika: FINEXPO | 13. 5. 2024
Více než 75 % zákazníků preferuje při nákupu na e-shopu platbu kartou. Visa ve spolupráci s Global Payments přichází s řešením, které pomáhá dokončit nákupy, a tím zvýšit konverzi. Představují novou verzi platební brány.
Visa pomáhá e-shopům zvyšovat tržby prostřednictvím inovací

Zdroj: Visa

Komerční spolupráce

Data Visa ukazují, že 3 ze 4 zákazníků na online e-shopech upřednostňují platbu kartou, a pokud mluvíme o mladší generaci ve věku 18–26 let, je to téměř každý (96 %). Dny, kdy byli čeští zákazníci k online platebním kartám podezřívaví, jsou dávno pryč – 4 z 5 je vnímají jako bezpečnější a téměř všichni (94 %) jako rychlejší než jiné platební metody. Důležitým faktem je, že 2 z 5 zákazníků raději uskuteční nákup jinde, pokud na e-shopu možnost digitální platby nenajdou.

Visa si je vědoma důležitosti online plateb pro obchodníky a jejich prodeje. Proto ve spolupráci s Global Payments vyvinula nový design platební brány, který zlepšuje její uživatelskou stránku a tím přispívá k lepší konverzi.

„Protože zákazníci hledají pohodlnější platební metody, usilují prodejci stále více o to stejné – jednodušší, intuitivnější prostředí, která jim pomohou lépe řídit jejich operace. Proto jsme spojili naše data a zkušenosti, abychom pomohli Global Payments vytvořit platební bránu, která splňuje očekávání obchodníků a zákazníků v dnešní moderní době. V jádru nového vzhledu je jasné uživatelské rozhraní a nenápadná barevná tematika, která platbu zákazníkovi dělá mnohem přehlednější a jednodušší,“ uvedla Hana Wasserburger, Consulting Director ve společnosti Visa pro Českou republiku, Maďarsko a Slovensko.

„Na přepracování platební brány jsme spolupracovali s týmem Visa Analytics, se kterým jsme provedli hloubkový výzkum preferencí zákazníků a obchodníků. Výsledkem je vylepšený design, který pomůže obchodníkům zvýšit konverze a zákazníkům nakupování v mnohém zpříjemnit,“ uvedl Karel Jára, viceprezident vývoje produktů ve společnosti Global Payments.

Nový kompaktní design platební brány je intuitivní, jasný a bez jakýchkoli rušivých elementů. To ho činí skvělým pro použití na všech zařízeních a umožňuje dokončení nákupu co nejjednodušeji, což má pozitivní vliv na prodeje a celkový zážitek zákazníka.

Více konverzí a méně podvodů s tokenizací

Budoucnost plateb určitě spočívá v tokenizaci. Tokeny jsou nedocenění hrdinové elektronického obchodu – jednoduchý, avšak silný koncept, který Visa vyvinula. Jeho princip zahrnuje skrytí a devalvaci citlivých platebních dat, aby se předešlo jakýmkoliv pokusům o zpronevěru ze strany podvodníků a digitální platby byly maximálně bezpečné. Visa s tokeny v Evropě dosáhla více než 2,9 miliard transakcí, přičemž 1 ze 4 transakcí bez přítomnosti karty na tomto kontinentu je nyní provedena pomocí tokenů.

E-shopy mohou zlepšit svůj zákaznický zážitek a zvýšit zisky také použitím dalších dostupných technologických inovací. Jednou z nich je služba Click to Pay, která je založena na tokenizaci a představuje revoluční krok v online nakupování.

Zákazníci používající Click to Pay jsou požádáni o poskytnutí svých údajů a dodacích informací pouze při první transakci. Poté mohou provádět nákupy na libovolném zařízení doslova jedním kliknutím, aniž by museli vytvářet účet nebo vyplňovat údaje při nákupu bez přihlášení. Click to Pay je tak krokem směrem k tomu, aby byly online transakce co nejpodobnější těm v kamenných obchodech. Alespoň co se bezpečnosti a pohodlí týče.

„Tokeny zvyšují dokončení online transakcí o 5 % a snižují možnost podvodů až o 50 %. Navíc Click to Pay poskytuje zákazníkům plynulý zážitek z jednoho kliknutí srovnatelný s bezkontaktními platbami. To umožňuje zákazníkům přejít k okamžitému nákupu a platbě pomocí biometrických údajů, například při prohlížení sociálních médií,“ komentuje Hana Wasserburger.

Zdroj dat: Studie pro společnost Visa Consulting & Analytics, provedená společností IPSOS. Část studie zaměřená na spotřebitele zkoumala internetovou populaci 1 000 českých respondentů ve věku od 18 do 65 let v období od 4. do 16. ledna 2024.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+1
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

A tohle už jste četli?

Zpoždění vlaku nebo autobusu? Zrušený spoj? Na tohle odškodnění máte nárok

15. 7. 2024 | Pavla Adamcová

Zpoždění vlaku nebo autobusu? Zrušený spoj? Na tohle odškodnění máte nárok

Cesta na dovolenou se může zkomplikovat nejen na letišti. Zpoždění nebo dokonce zrušení spoje postihne během léta i spoustu lidí, kteří chtějí cestovat vlakem nebo autobusem. Tady je... celý článek

ERÚ letos rozdal rekordní pokuty. Tady je seznam hříšníků, kteří platí nejvíce

11. 7. 2024 | Pavla Adamcová

ERÚ letos rozdal rekordní pokuty. Tady je seznam hříšníků, kteří platí nejvíce

Energetický regulační úřad v letošním prvním pololetí udělil dodavatelům energií sankce za 12 milionů korun, nejčastěji kvůli nekalým obchodním praktikám. Ve stejném období loni... celý článek

Inflace je zpátky v cíli. Překvapivě klesla na dvě procenta

10. 7. 2024 | redakce Peníze.CZ | 2 komentáře

Inflace je zpátky v cíli. Překvapivě klesla na dvě procenta

Meziroční inflace v červnu zpomalila na dvě procenta, přitom v květnu spotřebitelské ceny rostly o 2,6 procenta. Nová čísla zveřejnil Český statistický úřad.

Máj, ale i Breda a Prior. Jak teď vypadají legendární obchodní domy

8. 7. 2024 | Pavla Adamcová | 1 komentář

Máj, ale i Breda a Prior. Jak teď vypadají legendární obchodní domy

V minulém století byly ikonami. A mnohé z nich se teď pokouší svou slávu oprášit a zaujmout i současného zákazníka. Prohlédněte si ikonické obchodní domy v Česku.

Peníze uložené u notářů budou nově pod dohledem. Kvůli bezpečnosti

5. 7. 2024 | Kateřina Hovorková | 1 komentář

Peníze uložené u notářů budou nově pod dohledem. Kvůli bezpečnosti

Notářská komora spustí od srpna nový systém sledování pohybu na účtech, kde mají lidé uschované peníze typicky z nákupu nemovitosti. Větší bezpečností chce přilákat více klientů.

Partners Financial Services