Logo Česká asociace pojišťoven

Česká asociace pojišťoven

Kontakty

AdresaNa Pankráci 1724/129Praha 4 – Pankrác140 00
Infolinka222 350 164 
E-mailinfo@cap.cz
Web

Další informace

Popis činnostiPoslání ČAP je zastupovat, hájit a prosazovat zájmy členských pojišťoven a jejich klientů ve vztahu k orgánům státní správy, legislativě a dalším subjektům. Podporovat zájmy českého pojistného trhu vůči EU, spolupracovat se zahraničními asociacemi a institucemi a podporovat rozvoj pojišťovnictví a pojistného trhu v České republice.

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem česká asociace pojišťoven

Ohlédnutí za Měsícem pojištění

5. 3. 2013 | Česká asociace pojišťoven

Ohlédnutí za Měsícem pojištění

V průběhu února, který Česká asociace pojišťoven vyhlásila Měsícem pojištění, jsme pravidelně přinášeli výběr ze zajímavých dat, odhalených průzkumem, který si asociace nechala zpracovat na sklonku loňského roku. Minisérii završíme několika čísly o tom nejdůležitějším: jak jsme s pojištěním spokojeni v praxi. Téměř polovina z nás má zkušenost s pojistnou událostí. Takže praxi máme.

Únor – měsíc pojištění: Ženy, muži, auta a pojištění

26. 2. 2013 | Česká asociace pojišťoven | 1 komentářů

Únor – měsíc pojištění: Ženy, muži, auta a pojištění

Až když nám ukradli auto, zjistili jsme, že není pojištěné proti krádeži...

Únor – měsíc pojištění: Slevy milujeme, ale pohodlí víc

20. 2. 2013 | Česká asociace pojišťoven

Únor – měsíc pojištění: Slevy milujeme, ale pohodlí víc

Co říká průzkum České asociace pojišťoven o tom, jak nakupujeme pojištění? Na akce a slevy slyšíme. Ještě víc nás ale zajímá, jak složité je pojištění vyřídit. Bohužel touha mít všechno rychle a pohodlně z krku souvisí také s tím, že se nám moc nechce zkoumat podmínky pojištění.

Únor – měsíc pojištění: Češi si s pojištěním netykají

12. 2. 2013 | Česká asociace pojišťoven | 4 komentáře

Únor – měsíc pojištění: Češi si s pojištěním netykají

Česká asociace pojišťoven si nechala zpracovat exkluzivní průzkum o tom, čeho se bojíme, proti čemu a jak se pojišťujeme – a jestli vůbec pojištění rozumíme. V rámci měsíce pojištění přinášíme první část jeho výsledků.

Čeká nás s novým občanským zákoníkem revoluce v pojištění?

5. 4. 2012 | Jakub Fürst | 6 komentářů

Čeká nás s novým občanským zákoníkem revoluce v pojištění?

V roce 2014 by měl vstoupit v platnost nový občanský zákoník. Změna klíčového právního předpisu se pravděpodobně dotkne každého z nás. A je pravděpodobné, že malou revoluci způsobí i v pojištění.

Pojištění: Evropa hlídá i rovnost českých pohlaví

29. 2. 2012 | Jakub Fürst | 12 komentářů

Pojištění: Evropa hlídá i rovnost českých pohlaví

Konec „zvýhodňování“ žen! Zvyšování cen jejich životního pojištění se neúprosně blíží. Evropské pojišťovny musí do 21. prosince 2012 u nových smluv sjednotit sazby pojištění pro ženy a muže. Jak to zahýbe s pojistným trhem?

Tohle že jsem podepsal? Víte proti čemu jste opravdu pojištění?

23. 2. 2012 | Jakub Fürst | 7 komentářů

Tohle že jsem podepsal? Víte proti čemu jste opravdu pojištění?

Denně nás média bombardují příběhy nebožáků, kteří neukočírovali svůj rozpočet a z různých důvodů jim zbyly jen oči pro pláč. Čekali byste, že začneme ke svým závazkům a ke svému zajištění přistupovat seriózně a uvědoměle? Nedočkali byste se!

Pojišťovny očekávají nárůst podvodů

10. 10. 2011 | Světlana Rysková | 7 komentářů

Pojišťovny očekávají nárůst podvodů

Na jedné straně může pachatele čekat až deset roků kriminálu. Na druhé si může přijít na miliony korun. Pokud je na takovou sumu pojištěný. Pojistné částky ovšem rostou a pojišťovny čekají, že pokušení bude příliš silné pro čím dál víc lidí...

Příprava na řádění živlů? Správné pojištění

25. 7. 2011 | Petra Dlouhá | 13 komentářů

Příprava na řádění živlů? Správné pojištění

Třetí povodňový stupeň odvolán, voda ustupuje. Na jak dlouho? Loni stály živelné pohromy pojišťovny téměř osm miliard korun. Voda z toho utopila zhruba polovinu, zbytek šel na účet sněhu a kroupám. Prevence? Žádná není stoprocentní. A pojištění? Ne každý na něj dosáhne.

Novela zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích: pro a proti

14. 7. 2011 | Tomáš Prouza, Klára Król | 2 komentáře

Novela zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích: pro a proti

Pozdvižení vzbudil ministerský návrh novely zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích a samostatných likvidátorech pojistných událostí. Odbornou veřejnost rozdělil na dva tábory. Přinášíme názory pro i proti. Jak se na novelu dívá Klára Król z ministerstva financí a jak Tomáš Prouza z Partners?


Česká asociace pojišťoven - Zkušenosti

23. 10. 2012 8:16 | Ohnhauserová

Dobrý den, ráda bych měla zde taky pár dotazů. Manžel, německé národnosti měl u nás v květnu bouračku, kterou nezavinil. Auto je na německých značkách s německým leasingem.Bylo určeno jako totální škoda. ČPP tedy pojišťovna viníka nehody se k tomuto postavila takto, že určila obecnou cenu vozidla dle aukce o čemž jsme vůbec nevěděly a dozvěděly jsme se to až poté když jsme zjistily, že vrak je za tuto cenu neprodejný. Apelovaly jsme na likvidátora po 4 měsících a on nám zdělil, že o aukci nevěděl, poté nám poslal nabídkový list, který již měl skončenou platnost měsíc. Dále v aukci nebylo vůbec uvedeno, že auto je na leasing a s německými papíry. poté co jsme se marně vrak snažily prodat bez úspěchu opět jsme kontaktoval likvidátora a ten dal auto znovu do aukce. Kde opět tyto zásadní informace nezdělil. Vše se pořád táhne. Nemáme nic, platíme leasing na auto, které nám stojí na zahradě, manžel si musí do práce auta půjčovat po známých a ke všemu se teď leasingová společnost vyjádřila že musíme navíc zaplatit 1% z dlužné částky. Suma sumárum , kvůli opilého řidiče, který nehodu zavinil,jsme již přišli o 25000 kč které jdou z naší kapsy a dalších 25000 chce po nás doplatit leasingovka. Když jsme poprosily naší právničku aby likvidátorovi zdělila že si tyto pohledávky chceme také u pojišťovny likvidovat, dělila nám, že jsou nelikvidovatelné. Proto prosím o radu, přeci to tak nemůže být aby obyčejný člověk pykal za nehodu, kterou nezavinil. Tyto nároky vznikly všechny díky nehodě a můžeme je prokázat. Kdyby se nehoda nestala, leasing platíme dál, dál si jezdíme autem a jsme spokojená rodina. Moc děkuji za odpověď.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 3. 2012 9:40 | Kolacek

paní Moniko, na babinetu nic o Parkamu není - děláte tomu serveru lacinou reklamu.
A paní Ringsmuthová a pane Matějko - bylo mi sděleno od právní kanceláře Holubová, že náš právní systém v tomto případě neumožňuje hromadnou žalobu. Trochu se mi tomu nechce věřit. Myslím, že náš právní systém je tak špatný, že chrání instituce více než obyčejné lidi. Na pojišťovnu Generali jsme krátcí, soudit se, je podle mne vyhozený peníz. Ostatně teď Generali podává žalobu pro podvod na Parkam. Tento případ jen tak neskončí. Pokud byste měli nějaký nápad, ozvěte se mi, prosím, na telefon 604315084 nebo email: falcova@upcmail.cz
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 2. 2012 13:11 | Monika

Dobrý den, jsme na to úplně stejně jako vy, a zrovna tak jsme nespokojení . Mrkněte na http://fora.babinet.cz/viewtopic.php?id=38599
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2012 20:57 | ajatomik

Dobrý den pani Ringsmuthová. Dopadli jsme se známými stejně jako vy. Máte už nějaké odezvy, jak dál pokračovat. Rádi se připojíme k hromadné žalobě. S pozdravem Matějka
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 2. 2012 16:43 | martina krůtová

Dobrý den,nevím zda píši na dobrou webovou adresu,ale potřebovala bych radu od asociace pojišťoven.Koupily jsme s manželem auto a po zaplacení povinného ručení jsme šly auto 7.7.2006 přehlasit na manžela.Vše bylo bez problému až do včera kdy přišel dopis po více než dvou letech o tom,že dlužíme na pojistném skoro 5tis,že jsme měsíc neměly pojišťěné auto.My jsme auto pojišťovaly u pojišťovny Direkt a když stálo v barazu,kde jsme auto kupovaly,bylo pojištěné u Alianz.Nevíme zda částku zaplatit,když jsme auto měly na sebe napsané až po zaplacení pov.ručení.Do té doby nevíme jak to měl s ručením bazar,nebo předchozí majitel.Naše ručení jsme sjednávaly přes internet,protože v našem městě pobočka neni a bylo nám řečeno,že s alianz si vše vyřídí samy a vše zruší a mi přejdeme na direkt.Je možné,že to trvalo měsíc a mi tedy neměly sjednané ručení.Po reportáži v televizi nevíme,zda zaplatit,nebo patrat kde se stala chyba,nebo jestli penize chtít po autobazaru,kdyz byl pořád majitel.děkuji za radu.martina k.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 1. 2012 20:01 | Ringsmuthová

Dobrý den,byla jsem i se svými kamarádkami a jejich dětmi klienti zkrachovalé CK Parkam,od pojišťovny jsme dostaly 58% z platné cestovní smlouvy,nevíme,na koho se obrátit,myslíme si,že pojišťovna jedná protiprávně.Dle telef.hovoru s pojišťovnou GENERALI jsou s námi již vyřízeni a nemá cenu se proti jejich rozhodnutí odvolávat.Nevyznám se v právních normách v této záležitosti, a proto bychom potřebovaly poradit jak dále postupovat,jsme nespokojené,cítíme se poškozené.S uvedenou CK jsme měli odletět na dovolenou do Bulharska a vůbec jsme neodletěly,dostaly jsme večer před ranním odletem jen SMS.Moc děkuji za odpověď,jsme bezradné...Ringsmuthová
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 6. 2011 16:24 | Jan Hřebík

Dobrý den,jedná se o úhradu částky vypovězené smlouvy v řádném termínu rizikového životního pojištění s vinkulací, kdy klient nemohl ovlivnit kompetentně situaci.
Při refinancování úvěru u KB s novým pokračováním se přistoupilo ke změně
pojištění se souhlasem KB a Pojišťovna Amcico o tomto byla vyrozuměna.
Nikdo z institucí nic neřešil,zpracovaly se nové smlouvy a klient byl
ze strany Amcico vyzýván kpokračování plateb - kdyby tak učinil podle stávající smlouvy zavázel by se tím k pokračování původních dokumentů !
Ze strany KB písemné potvrzení uvedené změny proběhlo s několikaměsíčním zpoždění a za tuto dobu požaduje Amcico doplatek, který klient nemohl
kompetentně ovlivnit.
O ukončení pojistné smlouvy rozhoduje klient a ovlivní i vinkulaci.
Nebylo pojistné plnění a vyrozuměl pojišťovnu,že nebude dále pokračovat.
Prosím o právní radu s pozdravem Hřebík.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazeno všech 7 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Cestovní náhrady 2024

km
l/100 km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Zpoždění vlaku nebo autobusu? Zrušený spoj? Na tohle odškodnění máte nárok

Zpoždění vlaku nebo autobusu? Zrušený spoj? Na tohle odškodnění máte nárok

Cesta na dovolenou se může zkomplikovat nejen na letišti. Zpoždění nebo dokonce zrušení...více

Jednodenní dálniční známku zavede i Slovensko. Bude levnější než u nás

Jednodenní dálniční známku zavede i Slovensko. Bude levnější než u nás

Slovensko od srpna zavede jednodenní dálniční známku, která bude stát 5,40 eura (136 korun)....více

ERÚ letos rozdal rekordní pokuty. Tady je seznam hříšníků, kteří platí nejvíce

ERÚ letos rozdal rekordní pokuty. Tady je seznam hříšníků, kteří platí nejvíce

Energetický regulační úřad v letošním prvním pololetí udělil dodavatelům energií...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services