Raiffeisenbank mění tvář. Má nové oblíbené slovo

Petr Kučera | rubrika: Aktuality | 20. 9. 2021 | 23 komentářů
Raiffeisenbank mění tvář. Má nové oblíbené slovo

Zdroj: RB

Raiffeisenbank dnes startuje nový komunikační koncept, jehož klíčovým motivem je odpověď Samozřejmě. Zároveň opouští dosavadní „černobílou“ komunikaci, nová kampaň bude barevná a zaměřená na širší cílovou skupinu.

Tým marketingové komunikace banky spolu s reklamní agenturou Ogilvy připravil množství otázek, na které je pokaždé stejná odpověď: Samozřejmě. Některé otázky jsou obecnější, jiné míří ke konkrétním produktům.

Příklady?

  • Může banka lidem usnadnit život? Samozřejmě.
  • Vážně vybírám ze všech bankomatů zdarma? Samozřejmě.

Dosavadní „černobílá“ kampaň Raiffeisenbank měla oslovovat hlavně klienty s vyššími příjmy. „Nová komunikace nás posouvá z dosavadního černobílého do barevného světa. Chceme lidem ukázat, že svět financí jim může přinášet pozitivní emoce,“ říká Filip Šanda, ředitel strategie značky a komunikace Raiffeisenbank.

Zdroj: RB

Ukázka nové kampaně.

„Nový koncept se zaměřuje na mnohem širší cílovou skupinu a ukazuje, že produkty a vysoká kvalita služeb jsou určeny všem klientům, nejen těm prémiovým,“ upřesňuje Šanda. „Chceme Raiffeisenbank ukazovat jako méně vážnou a více hravou banku, která je tady pro každého,“ dodává.

Banka v první fázi nasadí takzvaný image spot a spot na osobní účty. V polovině října se k nim přidá spot na stavební spoření od Raiffeisen stavební spořitelny, která bude nově komunikovat ve stejném stylu jako banka. Během podzimu pak plánuje kampaň rozšířit například o téma konsolidací.

Raiffeisenbank zároveň přestane u loga používat slogan Banka inspirovaná klienty. „Jinak ale bankou inspirovanou klienty samozřejmě zůstaváme,“ zdůrazňuje mluvčí Petra Kopecká.

Petr Kučera

Autor článku Petr Kučera

Šéfredaktor webu Peníze.cz. Zaměřuje se na širokou oblast osobních financí a spotřebitelských témat. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze, ale ještě víc než paragrafy má rád média. Vedl zpravodajství České... Další články autora.

Penzijko s finančním bonusem

Penzijko s finančním bonusem

Založte si penzijko Conseq a získejte nejen státní příspěvky a daňovou úsporu, ale i bonus pro věrné klienty.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

-13
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 23 komentářů

Diskuze

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 9. 2021 19:27, Martin

Komunikační strategie je jedna věc, ale vzhledem ke zkušenosti nemůžu RB doporučit nikomu.

+12
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

20. 9. 2021 18:13, Jura

To možná jo, ale IB a SB patří k těm funkčně vybavenějším.

Zobrazit celé vlákno

-3
+-
Reagovat na příspěvek
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem (23 komentářů) příspěvků.

Oblíbená témata

banka, marketing, Raiffeisenbank, reklama

A tohle už jste četli?

Před nevýhodnými kurzy DCC vás ochrání jen polovina bank. Na co si dát pozor

1. 7. 2024 | Petr Kučera

Před nevýhodnými kurzy DCC vás ochrání jen polovina bank. Na co si dát pozor

Nechtěnou službu mnohdy neúmyslně využije i jinak dobře informovaný spotřebitel. Obrana proti ní přitom může být stejně jednoduchá jako nastavení limitů na kartě. Proč některé banky... celý článek

Opravdu chcete platit víc? Spořitelna radí, jak si zvýšit finanční zdraví

20. 6. 2024 | redakce Peníze.CZ | 1 komentář

Opravdu chcete platit víc? Spořitelna radí, jak si zvýšit finanční zdraví

Česká spořitelna spustila v mobilní aplikaci George personalizované tipy s cílem zvýšit finanční zdraví uživatelů. Mají jim pomoct s tvorbou krátkodobé a dlouhodobé finanční rezervy,... celý článek

Ve spořicích účtech ještě budeme agresivní. Petr Borkovec o plánech Partners Banky

20. 6. 2024 | Martin Vlnas

Ve spořicích účtech ještě budeme agresivní. Petr Borkovec o plánech Partners Banky

Nová Partners Banka má za sebou úspěšný start. Jak ho vidí Petr Borkovec, spoluzakladatel finanční skupiny Partners, který teď bude banku řídit společně s Markem Ditzem? Jak udělat... celý článek

Opisování čísla karty skončí do roku 2030, slibuje Mastercard

19. 6. 2024 | redakce Peníze.CZ

Opisování čísla karty skončí do roku 2030, slibuje Mastercard

Placení na internetu v Evropě se do konce tohoto desetiletí obejde bez ručního opisování údajů z platební karty. S takzvanou stoprocentní tokenizací počítá vize, kterou zveřejnila společnost... celý článek

ČNB zruší pokladny ve třech krajských městech, pak i pobočky

18. 6. 2024 | Petr Kučera

ČNB zruší pokladny ve třech krajských městech, pak i pobočky

Česká národní banka uzavře polovinu svých dosavadních poboček v krajských městech mimo Prahu. Skončí v Plzni, Českých Budějovicích a Ústí nad Labem. Zůstanou v Brně, Ostravě a Hradci... celý článek

Partners Financial Services