Logo Česká spořitelna - penzijní společnost

Česká spořitelna - penzijní společnost

Kontakty

AdresaPoláčkova 1976/2Praha 4140 00
Infolinka800 207 207
E-mailinfo@cs-ps.cz
Web

Další informace

IČO61672033
AkcionářiČeská spořitelna a.s. (100 %)
DepozitářErnst & Young Audit
AuditorErnst & Young Audit
Základní kapitál350 000 000 Kč
Vznik23.12.1994

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem česká spořitelna, penzijní společnost, penzijní společnost české spořitelny

Dáme víc, hlásí banky. Nejlepší spořicí účty a termínované vklady

2. 5. 2022 | Petr Kučera | 19 komentářů

Dáme víc, hlásí banky. Nejlepší spořicí účty a termínované vklady

Víc než desetinu úspor na běžném účtu může za rok ukousnout inflace. Jak je ochránit co nejlíp, když nechcete zkusit investice?

Spořitelna zpoplatní ověřovací SMS. Co další banky?

28. 4. 2022 | Olga Skalková | 155 komentářů

Spořitelna zpoplatní ověřovací SMS. Co další banky?

Klienti mladší 70 let, kteří nevyužívají aplikaci George klíč, si od poloviny roku připlatí. Zjišťovali jsme plány konkurentů.

Spoření pro děti: Vyšší úrok jen tak nedostanou, odejít je těžší

26. 4. 2022 | Olga Skalková | 8 komentářů

Spoření pro děti: Vyšší úrok jen tak nedostanou, odejít je těžší

Převést úspory ze špatně úročeného účtu pro děti může být komplikované. Ale nevzdávejte to. Banky musí umožnit přinejmenším převod na jiný produkt vedený na jméno dítěte, a to i u konkurence.

Spořitelna mění ceník. Zdraží i potvrzovací SMS

22. 4. 2022 | Petr Kučera | 173 komentářů

Spořitelna mění ceník. Zdraží i potvrzovací SMS

Zpoplatnění ověřovacích SMS je nejvýraznější změnou v novém sazebníku. Připlatí si také zájemci o papírové výpisy.

Kdo volá? Bankéře si klienti spořitelny ověří v aplikaci

19. 4. 2022 | Jiří Hovorka | 1 komentářů

Kdo volá? Bankéře si klienti spořitelny ověří v aplikaci

Česká spořitelna nově nabízí svým klientům možnost ověřit si bankéře na telefonu přes mobilní aplikaci George klíč. Novinka má snížit riziko podvodných telefonátů, kdy se pachatelé vydávají za bankéře České spořitelny a snaží se z klientů získat údaje k platební kartě nebo internetovému bankovnictví.

Nevýhodný kurz DCC umožní blokovat i největší banka

30. 3. 2022 | Petr Kučera | 2 komentáře

Nevýhodný kurz DCC umožní blokovat i největší banka

Politici nenašli odvahu k přísnější regulaci „služby“ DCC. Přesto může být letošní rok zlomový: Česká spořitelna se přidá k menším bankám a ukáže, že klienty lze chránit líp.

Které banky jsou největší v Česku? Žebříček podle počtu klientů a spravovaných peněz

17. 3. 2022 | Olga Skalková | 34 komentářů

Které banky jsou největší v Česku? Žebříček podle počtu klientů a spravovaných peněz

Za největší banku se dál mohou označovat Česká spořitelna i ČSOB. První skupina má nejvíc klientů, druhá spravuje největší objem peněz. Třetí v obou ukazatelích zůstává Komerční banka.

Česká spořitelna prodává zlato i přes mobil

9. 3. 2022 | Jiří Hovorka | 23 komentářů

Česká spořitelna prodává zlato i přes mobil

Česká spořitelna nově prodává zlaté slitky i v mobilním bankovnictví George. Její klienti si mohou vybrat ze čtyř variant o váze 10, 31, 50 a 100 gramů.

Kdo vlastní banky v Česku a které jsou opravdu české. Přehled

4. 3. 2022 | Jana Divinová | 111 komentářů

Kdo vlastní banky v Česku a které jsou opravdu české. Přehled

„Netušili jsme, že Sberbank je ruská banka,“ říkali někteří její klienti. Nejen pro ně máme přehled majitelů.

Spořitelna chystá videobankéře i večer a o víkendu. Klientů přibývá

2. 3. 2022 | Olga Skalková | 1 komentářů

Spořitelna chystá videobankéře i večer a o víkendu. Klientů přibývá

Jaké novinky chystá Česká spořitelna na pobočkách a v digitální obsluze klientů? Kolik jich loni získala? To jsou hlavní témata rozhovoru s Petrem Ropickým, který je od října novým ředitelem distribuce ČS a zodpovídá tak za celou její retailovou síť včetně klientského centra.


Česká spořitelna - penzijní společnost - Zkušenosti

1. 11. 2019 7:33 | Česká spořitelna/klient 12let

Největší mrdky,oškubou kde můžou,a když mají vyplácet něco,tak ty kurvy čekají a odkládají co to jde..... Největší mrdky,nejhorší banka
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 2. 2002 22:24 | ?

To by se vám tak hodilo... :-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 2. 2002 20:33 | čep

nebo už umřel, nebožák...........
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 2. 2002 14:52 | Katerinka

Asi Vás, ač nerada zklamu, jak to tak vypadá, CSdefence tento server nejspíše opustil. I pod mnohými články po něm pisatelé touží a stýská se jim :-).
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 1. 2002 12:27

Ačkoliv jsem asi hodně trpělivý, pořád čekám na odpověď. Abych při tom příliž nezestárnul.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2001 10:12

Tak už je tady zase věc, na kterou jsem upozorňoval v minulosti. Váš pf je opět ve ztrátě 169 milionů. Copak nám k tomu CS Defence poví tentokrát?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 10. 2001 11:45 | pjt

Normalka - je to proste jeden pelech.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 10. 2001 11:31 | šťoura

Proč tam má majetkový podíl SIS? Není to nějaké divné?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 9. 2001 9:36

Tak to si nechám vysvětlit! V čem mi Váš "solidní" zahraniční partner pomůže, když budete mít problémy s hospodařením, když zákon o penzijním připojištění (který jsem si kvůli vám přečetl) jasně určuje, jak se kryjí ztráty - z rezervního fondu, pokud nestačí, tak snížením základního jmění (s tím máte již zkušenosti) a pokud to nestačí, tak likvidací. A i kdyby Vám nakrásně zahraniční akcionář "šoupnul" nějakou tu korunu, kolik bude potom chtít nazpátek a jak fond bude tuto dotaci zplácet - zase na úkor budoucích zisků (čili krátit i výnos klientovi).
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 9. 2001 23:09 | jrozek

Četl jste přece že měli ztrátu přes 100 mil. Kč ( viz. názory z března a dubna 2001 ). Nezkrachovali už ?! Není to další "kampelička" ?! Chudáci klienti... je třeba jim pomoci...
+36
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 8. 2001 19:01 | TGP

Už tři dny se snažím dovolat na infolinku a buď to nikdo nebere, nebo mají obsazeno a na mail mi nikdo neodpověděl. A to jsem se chtěl stát klientem. Už nechci, nemluvě o ošklivém webu, který mají.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 4. 2001 1:30

nejsou dobrý, jsou to saláti !
+48
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 4. 2001 1:27 | doležal

nestarají se dobře o klienty.
+72
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2001 21:56 | P.S.

A própos: 309tis. spokojených důchodců - víte kdo to je ? :-)))
+50
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2001 21:52

Kolego,učiňte dotaz na SPF. Nemám Vás dále čím překvapit. Děkuji.
+38
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Zobrazit všech 28 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Partners Financial Services