Klienti Komerční banky můžou nově uzavřít smlouvu o investování do fondů Amundi ve svém mobilním telefonu. Proti dosud nutné osobní návštěvě pobočky tak podle banky ušetří 50 minut času.
„Ihned po uzavření smlouvy o investování v aplikaci Mobilní banka může klient začít novinku využívat. A to jak pro jednorázovou investicí, tak si rovnou založit investování i formou pravidelné investice,“ říká mluvčí Pavel Zúbek.
Aplikace Komerční banky, které nyní prošly první fází redesignu, zahrnují podle něj i další novinky – například zobrazení firemních log v historii plateb, zadaných platbách a blokacích; možnost propojení účtů u jiných bank; on-line zamykání/odemykání a „stoplistace“ digitální verze tokenu pro Google Pay.
„Komerční banka má největší počet aktivních uživatelů mobilního bankovnictví. Aktuálně se jedná o 650 tisíc,“ říká David Barczi, který má v bance funkci nazvanou Tribe leader Digital Channels.
Petr Kučera
Šéfredaktor webu Peníze.cz. Zaměřuje se na širokou oblast osobních financí a spotřebitelských témat. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze, ale ještě víc než paragrafy má rád média. Vedl zpravodajství České... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem