Velkou pomoc při podnikání tvoří dozajista účetní služby, hlavně samotné účetní, které se starají o vaši účetní agendu. I když se svět modernizuje a digitalizuje, tak prozatím hraje důležitou roli lidský faktor a péče samotné osoby v pozadí. Kdo vaše účetnictví zpracovává, je rozhodující nejen pro kvalitu samotného výstupu, ale také pro hladký a příjemný průběh celého procesu. Kdo by chtěl mít s účetní problémy? A proč nemít v účetní oporu, že? Ať se zeptáte kohokoliv, kdo účetnictví řeší, tak je pro něj především důležitá kvalita a jistota zpracování účetnictví, ale také empatická a příjemná komunikace.
Lidský faktor vs. moderní technologie
Moderní technologie vstupují do všech odvětví, i do těch konzervativních, tedy i do účetních služeb. Situace posledních měsíců a týdnů nám všem ukázala, jak důležité je, pokud můžeme fungovat online, v pohodlí kanceláře nebo domova. Dnes je možné mít i svou účetní online, navíc také podporu chytrých technologií, které podnikatelům usnadní veškeré procesy odevzdávání podkladů a také správu a kontrolu celé své účetní firemní agendy. A to vše bez papírů!
Už žádné papíry, jejich skladování a plné skříně šanonů. Vše v elektronické podobě a uložené v cloudu. Online účetní firma Trivi nabízí služby svých profesionálních účetních a daňových poradců, kteří společně zpracuji celou agendu, komunikují s úřady a řeší dle potřeby i zastupovaní podnikatelů při kontrolách a dalších legislativních úkonech.
Co umí online účetnictví Trivi
Prostřednictví portálu a aplikací má podnikatel přístup do svého účetnictví, které je uložené v bezpečí cloudu. Na svém počítači může své doklady, podklady a přijaté faktury nahrávat a ukládat do systému a domlouvat se se svou přidělenou účetní. Sleduje a zadává pokyny, kdykoliv má prostor a možnost, ať je kdekoliv. Tu samou možnost má i v mobilu, prostřednictvím mobilní aplikace. Součástí Trivi portálu a aplikace je originální fakturační systém. Nejdůležitější a jedinečné na Trivi je, že už žádné dodatečné dodávání „papírových“ podkladů není třeba.
Co je na tom za výhodu? Trivi online účetnictví vyvinulo své originální systémy, které kromě správy předávání podkladů umožňují API propojení na další systémy nebo banky, tím se otevírá prostor pro automatické zpracování podkladů, jejich párování a zaúčtování. Podnikatel tím získává zjednodušení všech procesů – tedy úsporu času. S úsporou času přichází více prostoru pro podnikání, a tedy i větší výdělek.
A jaké má Trivi účetní?
Profesionální, empatické a vstřícné. Trivi by se dalo nazvat velkou rodinou, s velkým počtem rodinných příslušníků, kteří rozumějí účetnictví. Celý tým pak může v případě potřeby zaskočit na jednotlivém klientovi pro případ, že kmenová účetní má dovolenou nebo je nemocná.
Trivi online účetnictví je budoucností moderního podnikatele a v každé době dokáže ulehčit a zjednodušit vzniklou situaci. A věřte, že za online linkou, wifi a optickým kabelem je velká rodina milých a profesionálních účetních, které se postarají o vaše účetnictví. Využívat můžete online účetnictví, daňové poradenství online, fakturace online.
Pokud se chcete dozvědět více, navštivte www.trivi.com nebo rovnou volejte na zákaznickou linku 800 80 60 40. V Trivi vám vše ochotně vysvětlí a sami si můžete zjistit, jak si zjednodušit své podnikání.
Sdílejte článek, než ho smažem