Moderní účetní firma
Řešení přináší účetní firma Trivi, která funguje výhradně online. Svým klientům poskytuje komplexní účetní servis, podporu při řešení legislativních záležitostí s úřady, k dispozici jsou jak účetní specialisté pro vedení účetnictví, zpracování mezd a také daňové poradenství. Vše pod jednou střechou a online. Využívat můžete služeb účetnictví online, daňové poradenství online nebo fakturaci online a řadu dalších moderních služeb.
A co vše můžete při spolupráci s Trivi, a.s., očekávat?
- uploadování na cloud (veškerá firemní data máte uschována na jednom místě)
- hromadný import faktur
- komunikace s online účetní odkudkoliv na světe
- QR kódy
- správa bankovního účtu pomocí API připojení
- správa účetnictví a zpracování mezd
- daňové poradenství
- zastupování na úřadech
Moderní technologie
V Trivi dostanete k dispozici nejen svou účetní, ale i portál a mobilní aplikaci Trivi, přes který následně komunikujete s účetní, předáváte doklady, vystavujete faktury nebo sledujete své příjmy a výdaje. Už nemusíte nosit doklady v igelitce a dojíždět za svou účetní osobně. Přístup do portálu máte kdykoliv a odkudkoliv. Své účetnictví máte neustále pod kontrolou.
Na grafech můžete sledovat své vydané a přijaté faktury, jejich splatnost a i to, zda jsou zaplacené. Všechny doklady se ukládají do cloudu, a vy tedy nemusíte dodávat Trivi účetní originální papírové. Nahrání je okamžité a je zajištěna archivace a záloha dat.
S portálem nebo mobilní aplikací si můžete vygenerovat finanční přehledy nebo ohlídat cashflow a platební povinnosti. Samozřejmostí je pak fakturace a napojení do EET, včetně fakturace přímo z mobilu a odeslání faktury do mailu zákazníka.
API propojení
Snadná integrace systémů. API poskytuje možnosti propojení vašeho systému s portálem Trivi a vše se tak bude automaticky stahovat.
Komunikace s úřady
Tým profesionálních účetních a daňových poradců v Trivi vás zastoupí i při komunikaci s úřady, úředních kontrolách, například z finančáku, a dalších legislativních úkonech. Daňoví poradci přinesou navíc do vašeho účetnictví určité výhody. Například se vám automaticky prodlužuje lhůta pro podání přiznání k dani z příjmů o 3 měsíce. I přes to, že je Trivi online, je možné řešit využití možností zdanění se svou účetní nebo daňovým poradcem.
Zpracování mezd a další
V Trivi si můžete kromě správy účetnictví nechat zpracovat i mzdy svých zaměstnanců. Součástí Trivi jsou totiž i mzdoví specialisté. Nezáleží na tom, zda máte jednoho, nebo sto zaměstnanců, v Trivi si díky automatickým systémům poradí i s větším počtem.
Trivi online účetnictví
Je moderní účetní firma, kde najdete profesionální účetní vedené zkušenými matadory oboru. Firma Trivi se systematicky stará o rozvoj odborných znalostí a vyškolení všech zaměstnanců. A i když se díky celému online systému správy účetní agendy se svou účetní nepotkáváte, je vám k dispozici a můžete s ní kdykoliv komunikovat. O vaše pohodlí se kromě účetních starají systémy Trivi a moderní aplikace. S Trivi máte účetnictví pod kontrolou, a to i díky účetnictví online, daňovému poradenství online a fakturace online.
V případě, že se chcete dozvědět více, můžete jít na www.trivi.com anebo v případě zájmu o zpracování účetnictví nebo mezd volejte na 800 80 60 40.
Sdílejte článek, než ho smažem