Moderní účetnictví online
S online účetní společností Trivinemusíte mít obavy o správné vyřešení účetní agendy. Jejich účetním specialistům můžete zcela důvěřovat, a ještě za vás vyřídí vše potřebné na úřadech. Trivi je moderní účetní firma, kde účetní řeší kromě správy účetní agendy i veškeré legislativní povinnosti za samotné podnikatele. Díky pravidelně školenému týmu účetních, vhodné kombinaci pracovníků a úzké spolupráci s kmenovými – vlastními daňovými poradci dokáže Trivi online účetnictví zajistit komplexní službu a podporu v podnikání.
Moderní online systém pak usnadňuje veškeré operace a evidenci podkladů. V Trivi nabízí účetní i daňové specialisty, vedení účetnictví, mzdovou agendu až po využití chytrých aplikací pro hlídání cash-flow a veškerých plateb. Služby Trivi se skládají z účetnictví online, daňového poradenství online, fakturace online a podpory přidělené účetní a případně dalších účetních a daňových poradců z týmu Trivi.
Milé účetní jsou na prvním místě
Najít v dnešní době pečlivou účetní s praxí a značnou odborností není vůbec jednoduché. V Trivi však podnikatel dostane nejen svou vlastní přidělenou účetní, ale má dle potřeby i celý tým profesionálních účetních. Ten je připraven zastoupit kmenovou účetní v případě dovolené nebo nemoci.
K účetním specialistům jsou k dispozici i daňoví poradci. Odborníci z Trivi zpracují účetní agendu, mzdy, kontrolní hlášení a DPH. Také obstarají všechny legislativní povinnosti, komunikaci s úřady a v případě potřeby zastoupí podnikatele při kontrolách a dalších úkonech. V Trivi myslí za podnikatele a ohlídají vše potřebné kolem správy účetní agendy.
Celý systém Trivi je nastaven jako hlídací pes povinností podnikatele, co se týká důležité části financování podnikání, ale pomáhá i při každodenním řízení financí. Nedílnou součástí je pokrytí všech potřeb vůči státní správě a z toho vyplývajících legislativních povinností.
Chytré technologie dokáží ušetřit peníze i čas podnikatelů
Velkým benefitem Trivi účetnictví online je, že vše funguje online a bez papírů. Hlavním pomocníkem při optimalizaci času a nákladů na správu účetnictví jsou chytré technologie, především webový portál a mobilní aplikace, které si Trivi, a. s., samo vyvíjí. Jejich prostřednictvím je klient jak ve spojení s účetní, tak i nahlíží do svého účetnictví kdykoliv se mu zachce. Nonstop může sledovat výstupy účetní agendy nebo jednotlivé aktuální kroky zpracování.
Skrze portál i mobilní aplikaci nahrává své doklady, vystavuje faktury a ukládá do systému veškeré podklady. Ty jsou uložené v bezpečí na cloudu a jsou kdykoliv po připojení po ruce bez náročného dohledávání v šanonech.
Podnikatel má možnost ve webovém portálu generování finančních přehledů, sledování plateb a aktuální stav svých firemních financí. Veškeré své podklady podnikatel nahrává do systému Trivi nebo se prostřednictvím API napojení automaticky přenášejí, včetně bankovních výpisů z některých bank.
Systém Trivi a jeho aplikace jsou vhodné i pro podnikání v oblasti online prodeje, Trivi je kompatibilní se systémem Shoptet.
Pokud se nechcete stresovat s účetnictvím a chcete mít vše pod kontrolou, tak navštivte web Trivi nebo volejte na zákaznickou linku 800 80 60 40.
Sdílejte článek, než ho smažem