ČSOB vylepší pojištění nákupu, když platíte kreditkou
23. 5. 2024 | Petr Kučera
![ČSOB vylepší pojištění nákupu, když platíte kreditkou](https://js.pencdn.cz/acimage/w180/426638.jpg)
ČSOB od července změní některé podmínky pro pojištění ochrany nákupu a prodloužené záruky, které nabízí jako součást služeb ke kreditní kartě.
Zdroj: Shutterstock
Komerční spolupráce
Když dojde k nějaké nepříjemné události, jako jsou třeba požár, vytopená nebo vykradená provozovna, náhrada škody umožní rychleji vrátit věci do pořádku a rozložit tak ztráty v čase.
V takovém případě jde samozřejmě i o rychlost, s jakou pojišťovna škody vypořádá. V dnešním světě moderních technologií se potřebný čas dá efektivně zkrátit, v podstatě to nemusí trvat déle než napsání několika mailů. Například Generali Česká pojišťovna vystavěla na digitálních nástrojích kompletně nové podnikatelské pojištění ProfiPlán, které už od základu předpokládá variantu, že klient bude s pojišťovnou komunikovat především na dálku.
„Rozdíl poznají podnikatelé už na začátku, protože ProfiPlán je možné kompletně sjednat díky vzdálenému přístupu, k uzavření je možné použít i biometrický podpis. Podklady navíc dostanou už předvyplněné, na základě IČ umíme automatizovaně využít řadu údajů, které nám poskytne digitální stopa firmy,“ vysvětluje hlavní novinky Marek Kubiska, produktový manažer podnikatelského pojištění Generali České pojišťovny.
Profi Plán má dvě hlavní výhody – snadno se přizpůsobí potřebám každé firmy a je extrémně uživatelsky přívětivý, srozumitelný. Proti dřívějším produktům u ProfiPlánu odpadla celá řada výluk a zvláštních ujednání, i podklady pro samotnou pojistnou smlouvu jsou pro podnikatele přehlednější.
A pro rychlou likvidaci škodních událostí nabízí Generali Česká pojišťovna ještě jedenu užitečnou inovaci: videoprohlídky. U některých typů škod je totiž možné si pomocí asistovaného videohovoru a dálku zdokumentovat vzniklou škodu. Se vším po telefonu pomůže mobilní technik pojišťovny. Stačí mít k dispozici jen chytrý telefon s přístupem na internet. Jinde zase pojišťovna zapojuje do dokumentace drony a škody umožňuje nahlásit pohodlně z mobilu díky spolupráci s chatbotem. To vše vede k zásadnímu zrychlení řešení škod.
I když je pojištění chytré, svou firmu zná vždy nejlépe její majitel nebo řídící manažer. Digitální nástroje nemohou nahradit lidské zkušenosti, základní odhad toho, co je v daném podnikání potřeba ochránit, musí vždy provést podnikatel sám. A měl by také pravidelně vyhodnocovat, jestli se od posledního kontaktu s pojišťovnou nezměnily okolnosti do té míry, že by mělo v platné pojistce něco přibýt, například nově pořízené stroje či vyšší cena nemovitosti. „Klientům při aktualizaci jejich smluv maximálně usnadňujeme komunikaci a pomáháme jim najít nejvhodnější řešení,“ uzavírá Marek Kubiska.
Sdílejte článek, než ho smažem