Problémy na letišti. Jak na odškodné za ztracené zavazadlo nebo zrušený let
9. 7. 2024 | Pavla Adamcová
Sezóna dovolených je v plném proudu. Co dělat, když vám cestování znepříjemní problémy se zavazadly nebo rovnou s celým letem?
Zdroj: NN Životní pojišťovna
Komerční spolupráce
Necelý rok od spojení pojišťoven NN a Aegon přichází na trh společná produktová nabídka NN Orange. „Spojili jsme to nejlepší z obou světů původní NN a Aegon a vznikla nová NN s unikátními produkty a plně digitalizovanými službami, díky kterým můžeme flexibilně reagovat na aktuální události i situace na trhu,“ říká ke startu generální ředitel NN Maurick Schelleckens.
První vlaštovkou z produktové řady je NN Orange risk – rizikové pojištění se špičkovými parametry a modelem servisních služeb. Velkou výhodou je variabilita u všech klíčových rizik, u nichž si každý zvolí, zda chce základní variantu ve vysokém standardu plnění, nebo vyšší s prémiovými bonusy. Poradci tak mají v rukou kalibrační nástroj, který umožní citlivě nastavit jednotlivé parametry pojištění a „ušít je přímo na tělo“ klientovi. „Přenesli jsme zodpovědnost z klienta na pojišťovnu. Nastavili jsme vlastní standardy pojištění, které jsou na českém trhu unikátní. Odstranili jsme zbytečné výluky, zjednodušili zdravotní oceňování a zdokonalili jej zároveň, neřešíme preexisting. Obrovský důraz stále klademe na životní rizika, zejména invaliditu a závažná onemocnění. S tím souvisí garance slíbených podmínek a jejich zachování po celou dobu trvání pojištění,“ vysvětluje novinky šéf produktového týmu Michal Korejs. Nová NN se profiluje jako pojišťovna se silným underwritingem a schopností pojistit i nestandardní případy. Pojištění se otevírá i pro dosud obtížně pojistitelný segment 50+. „Zásadní riziko spojené se stářím je ztráta soběstačnosti a potřeba dlouhodobé péče. V novém produktu umožňujeme sjednat pojistnou ochranu pro tyto případy až do 80 let,“ dodává Korejs.
Klíčové jsou i související servisní služby pro zefektivnění práce tak, aby poradci mohli věnovat svůj čas především klientovi, sobě a rodině, nikoliv nadbytečné administrativě. Zůstávají zachovány služby jako bezkontaktní sjednání smlouvy – 2D podpis, sjednání zaplacením a SMS autorizace. Novinkou je například předocenění do 24 hodin včetně víkendu, hypoteční kalkulačka, rizikový plán a podobně.
Sdílejte článek, než ho smažem