Pojišťovny

V této sekci najdete přehledný seznam všech pojišťoven, které působí na českém trhu. Po rozkliknutí profilu každé pojišťovny se vám zobrazí její kontaktní údaje. Kromě toho se také dozvíte, jaké je předepsané hrubé pojistné dané pojišťovny, což jinými slovy znamená souhrn plateb předepsaných klientům za dané účetní období.


Související články na téma pojištění, pojišťovna, pojišťovny

Škola finanční gramotnosti: krachy, krachy, krachy

8. 11. 2011 | Roman Baroš | 7 komentářů

Škola finanční gramotnosti: krachy, krachy, krachy

Co se stane, když... V minulém díle Školy finanční gramotnosti jsme se učili, do čeho neinvestovat. Dnes si řekneme o tom, co nám hrozí, když už jsme svoje peníze do něčeho dali.

Martin Žáček: Někteří řidiči bez povinného ručení splácejí škody do konce života

5. 11. 2011 | Petra Dlouhá | 12 komentářů

Martin Žáček: Někteří řidiči bez povinného ručení splácejí škody do konce života

Každý podzim si vybíráme ze široké nabídky povinného ručení. Zvykli jsme si, že jeho ceny klesají. Jenže nic netrvá věčně. Co vám hrozí, když si auto nepojistíte? A začne se konečně přísně postupovat proti pirátům silnic? O tom všem s generálním ředitelem UNIQA pojišťovny Martinem Žáčkem.

Zaměstnanecké benefity. O kolik vás připraví?

3. 11. 2011 | Václav Valášek | 19 komentářů

Zaměstnanecké benefity. O kolik vás připraví?

Ne, titulek je v pořádku. Příspěvky zaměstnavatele vážně nejsou vždycky k dobrému. Finanční terorista dokáže dobré úmysly proměnit obratem ruky ve zbraň hromadného ničení úspor. Držte se, další příběh přímo z terénu je tu. A tentokrát jde o miliony.

Kdo je kdo v pojišťovně: vedoucí oddělení péče o zákazníky

29. 10. 2011 | Věra Tůmová

Kdo je kdo v pojišťovně: vedoucí oddělení péče o zákazníky

Šéfka call centra je šedá eminence pojišťovny: osobně se s ní téměř nesetkáte, ale ona přesto musí vědět, co jako klienti chcete a potřebujete. A abyste byli spokojení vy jako klienti, musí být spokojení i její podřízení, což jsou především operátoři call centra, na jejichž práci denně dohlíží.

Finanční poradce, nebo traktorista? Otestujte si ho!

20. 10. 2011 | Václav Valášek | 43 komentářů

Finanční poradce, nebo traktorista? Otestujte si ho!

Všichni vědí, že správný finanční poradce je důvěryhodná a vyzrála osobnost, že to není prodavač produktů a že vám na první schůzce nezačne diktovat, kde se máte pojistit. Jinak to prostě není finanční poradce. V následujícím textu najdete několik tipů, jak kvalitu poradce otestovat.

Pojišťovny očekávají nárůst podvodů

10. 10. 2011 | Světlana Rysková | 7 komentářů

Pojišťovny očekávají nárůst podvodů

Na jedné straně může pachatele čekat až deset roků kriminálu. Na druhé si může přijít na miliony korun. Pokud je na takovou sumu pojištěný. Pojistné částky ovšem rostou a pojišťovny čekají, že pokušení bude příliš silné pro čím dál víc lidí...

Kdo je kdo v pojišťovně: operátorka call centra musí umět poradit každému

30. 9. 2011 | Martin Vlnas, Věra Tůmová | 2 komentáře

Kdo je kdo v pojišťovně: operátorka call centra musí umět poradit každému

Na první pohled se může zdát, že práce operátorů v call centru pojišťovny musí být nuda a stereotyp. Naopak! Uklidňování rozčileného klienta nebo skládání puzzle z kusých informací je někdy adrenalinový sport. Operátorka navíc musí zvládat i všetečné dotazy pojišťovacích makléřů, kteří pojistky prodávají.

Pojištění nemovitosti: jste pojištění, nebo jen platíte pojišťovně příspěvky?

26. 9. 2011 | Štěpánka Šedivá | 18 komentářů

Pojištění nemovitosti: jste pojištění, nebo jen platíte pojišťovně příspěvky?

Povodně v roce 1997 – první velká revize pojištění nemovitostí. Zjištění? Řada pojistek byla zastaralá: výplata nestačila na koupi nové ani rozsáhlejší opravu poničené nemovitosti. Udělejte si vlastní revizi: máte pojištění, na které se můžete spolehnout, nebo jen potvrzení od pojišťovny, že jí platíte příspěvky za nic?

Pojišťovny sázejí na ženy

12. 9. 2011 | Dušan Šídlo | 3 komentáře

Pojišťovny sázejí na ženy

Pojišťovny mají rády ženy. Ptáte se proč? Podle neúprosných statistik se ženy dožívají vyššího věku než muži, jsou u nich méně časté úrazy a při dopravních nehodách za sebou zanechávají finančně méně vážné škody. Není to ale jediný důvod k náklonnosti.

Kdo je kdo v pojišťovně: šéf produktového managementu

9. 9. 2011 | Věra Tůmová | 1 komentářů

Kdo je kdo v pojišťovně: šéf produktového managementu

Nabídka pojišťoven je bohatá. Snad každý den přibude nové pojištění nebo se alespoň vylepšuje nějaké starší. Aby pojištění vyhovovala potřebám, přáním, ale nakonec i rozmarům lidí, bdí nad nimi produktoví manažeři.

Škola finanční gramotnosti: pojišťovácká hantýrka

23. 8. 2011 | Roman Baroš | 10 komentářů

Škola finanční gramotnosti: pojišťovácká hantýrka

Když se spolu baví lidé ze stejného oboru, okolí jim vůbec nemusí rozumět. Každá profese si vytváří své pojmy a některá slova používá ve zvláštních významech. Urychluje to a zjednodušuje komunikaci. Víte, podle čeho poznáte, že se spolu baví dva pojišťováci?

Pojištění odpovědnosti může ušetřit peníze i nervy

17. 8. 2011 | Petra Dlouhá | 4 komentáře

Pojištění odpovědnosti může ušetřit peníze i nervy

Smolný den. Ráno vběhnete pod kola cyklisty, ten si poničí drahý bicykl, a ještě se zraní. V obchodě z neopatrnosti srazíte regál s porcelánem. Vytopíte sousedy a váš Toník jim vysklí okno. Smolný den – který může vyjít draho. Nemusíte čekat s rukama v klíně. Proti škodám, jež nechtě způsobíte, se můžete pojistit.

Škola finanční gramotnosti: vyrážíme do pojišťovny

16. 8. 2011 | Roman Baroš | 4 komentáře

Škola finanční gramotnosti: vyrážíme do pojišťovny

V minulých dílech jsme se naučili, co všechno může krýt životní pojistka, k čemu je vůbec vhodná a k čemu není. Tolik teorie. A teď k praxi: při osobní návštěvě pojišťovny můžete dostat pár otázek, které by vás mohly zaskočit. Buďte na ně připraveni.

Petr Procházka: Sdělovat klientovi, jaká je výše provize prodejce pojištění? Populismus!

13. 8. 2011 | Petra Dlouhá | 30 komentářů

Petr Procházka: Sdělovat klientovi, jaká je výše provize prodejce pojištění? Populismus!

Měl by stát mluvit do toho, jaké jsou provize prodejců pojištění? Jsou pojišťovny vůči klientům transparentní? Jak funguje jejich vztah se zajišťovnami? Proč je nesmysl stejné pojištění pro ženy a muže? O tom všem s ředitelem úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny Petrem Procházkou.

Komerční zdravotní pojištění: aspoň trochu nadstandardu

10. 8. 2011 | Věra Tůmová | 2 komentáře

Komerční zdravotní pojištění: aspoň trochu nadstandardu

Nebaví vás nekonečné hodiny v čekárně u lékaře? Občas pomohou produkty z nabídky některých pojišťoven. Samozřejmě to není zadarmo, a především: počet dveří, které se tak dají otevřít, není nejvyšší. V tom komerčním pojišťovnám brání zákon.

Škola finanční gramotnosti: pojištění majetku

9. 8. 2011 | Roman Baroš | 3 komentáře

Škola finanční gramotnosti: pojištění majetku

Víte, jaký je rozdíl mezi domácností a nemovitostí? Nebo povodní a záplavou? Možná si myslíte, že v tom rozdíl není, ale v případě škody vám to pojišťovna vysvětlí tak, že to nadosmrti nezapomenete. Je tedy lépe rozdíly znát než pak plakat nad výdělkem. Tedy – nad prodělkem.

Dovolenou si rozvracet nedáme! Pojištění proti větru, dešti má však háček

8. 8. 2011 | Petra Dlouhá | 9 komentářů

Dovolenou si rozvracet nedáme! Pojištění proti větru, dešti má však háček

Slavní zpěváci pojišťují své sametové hlasy, klavíristi geniální prsty, herečky a modelky svá půvabná pozadí. Ale co my, obyčejní smrtelníci? Že taky toužíte po troše té nadpozemské výstřednosti? Přišla vaše chvíle: pojistěte si zářící slunce nad hlavou.

Petr Procházka: Češi si pojišťují bolavá záda a skutečná rizika podceňují

6. 8. 2011 | Petra Dlouhá | 11 komentářů

Petr Procházka: Češi si pojišťují bolavá záda a skutečná rizika podceňují

Ročně se v Česku uzavře milion životních pojistek. Přesto jsme podpojištění. Češi si pojišťují modřiny a bolavá záda, ale před rizikem těžkých úrazů a smrti zavírají oči. O trendech v životním pojištění jsme si povídali s ředitelem úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny Petrem Procházkou.

Škola finanční gramotnosti: životní pojištění podruhé

26. 7. 2011 | Roman Baroš | 10 komentářů

Škola finanční gramotnosti: životní pojištění podruhé

Životnímu pojištění už jsme se ve Škole finanční gramotnosti věnovali. Probrali jsme řadu rizik, proti kterým můžete být (při)pojištěni, ale rozhodně jsme ještě neprošli všechny položky. V dnešní lekci si projdeme zbytek těch běžných a na příště už si necháme jen opravdové speciality.

Příprava na řádění živlů? Správné pojištění

25. 7. 2011 | Petra Dlouhá | 13 komentářů

Příprava na řádění živlů? Správné pojištění

Třetí povodňový stupeň odvolán, voda ustupuje. Na jak dlouho? Loni stály živelné pohromy pojišťovny téměř osm miliard korun. Voda z toho utopila zhruba polovinu, zbytek šel na účet sněhu a kroupám. Prevence? Žádná není stoprocentní. A pojištění? Ne každý na něj dosáhne.

Spočítejte si

Výpočet mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Problémy na letišti. Jak na odškodné za ztracené zavazadlo nebo zrušený let

Problémy na letišti. Jak na odškodné za ztracené zavazadlo nebo zrušený let

Sezóna dovolených je v plném proudu. Co dělat, když vám cestování znepříjemní problémy...více

Stáří je byznys. Proč pojišťovna Simplea postaví důchoďák, vysvětluje její šéf

Stáří je byznys. Proč pojišťovna Simplea postaví důchoďák, vysvětluje její šéf

Pojištění dlouhodobé péče není v Česku úplnou novinkou, ale Simplea přichází s důvtipnou...více

Není výjimečné, když cena odtahu přesáhne hodnotu auta, říká expert pojišťovny

Není výjimečné, když cena odtahu přesáhne hodnotu auta, říká expert pojišťovny

Porouchalo se auto? No tak půjde do servisu, chvíli to bez něj přežijeme. Jenže tohle...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services