První banka přestala účtovat sporné poplatky za půjčky
9. 12. 2012 | Jiří Hovorka | 7 komentářů
První z těch českých bank, které dosud účtovaly sporné poplatky za vedení úvěrových účtů, je prakticky zrušila. Ovšem jen pro nové klienty.
Dobrý den. Mám velký problém a velký strach o bezbeči svého internetového bankovnictví. 16.03 dělala jsem několik převodu z mého učtu v KB přes internet. To internetové bankovnictví v KB udelano tak, že bezpečnostní SMS se posila jenom při prvním převodu a pak už používá jenom přihlašovací heslo na počitaci. 20.03 jsem zyjstila, že byl také udelan jeden převod, o kterým nic nevím a který jsem nedělala. Popis příkazce - Aukro s.r.o. Popis pro příjemce xx280429-25xx Ne dostala jsem žádný e-mail od Aukra na úhradu lakové částky, Všechní položky, co jsem kupovala na Aukru,a také úhrada za služby, mají jíní variabilní symbol. Od Aukro dostala odpoved, že uvedené číslo učtu jím nepatří Vážený uživateli, číslo bankovního účtu 43-6473310217/0100 nepatří společnosti Aukro. Jak Vám již bylo řečeno, v této záležitosti Vám bohužel nemůžeme být nápomocni. Obraťte se prosím na svou banku. Děkujeme za pochopení. S přátelským pozdravem -- Andrea Hubáčková Zákaznický servis Aukro s. r. o. nám. T. G. Masaryka 1280, Zlín Když jsem se obrátila na svou banku, tak místo toho aby napravit situaci, začali dělat ze mně idiotkú, která neví,kam posila peníze, neví komu a neví proč, a podepsue to taký nějak divně, a vůbec to nepamatuje. Jejích odpoved zni - to nemůže byt, že by někdo vlezl do mého spojení s bankovním počítačem, protože oni mají bezpečnostní systém dokonaly. Kam se můžu obrátit, je možnost nezávislého auditu bezpečnostního systému banky? Jaký postup v takovych případech? S pozdravem N.Kireeva
Otázku poslal/a: , 23. 3. 2011 3:26
Na otázku odpovídá:
Dobrý den,
internetová bankovnictví dnes splňují nejvyšší standardy zabezepčení, aby nedocházelo k neoprávněné dispozici s penězi klientů. Proto doporučuji, abyste v KB podala podnět na prověření platby, kdy a kdo platbu zadal atd. - a to ve formě reklamace. Pokud s reklamací neuspějete, máte možnost obrátit se na finančního arbitra ČR (www.finarbitr.cz).
Úspěšné vyřešení záležitosti a hezký den, Andrea Čierníková
4. 4. 2011 8:52
Položte svojí vlastní otázku. Finanční produkty je vám plne k dispozíci.
Aktuální články
Češi si začnou rozvrhovat, kdy chtějí pracovat. Má to ale háček
Takzvané samorozvrhování pracovní doby bude od ledna možné i přímo na pracovišti, nejen...více
Skupina Partners získala licenci obchodníka s cennými papíry
Finanční skupina Partners oznámila, že splnila všechny podmínky České národní banky a...více
Banky ruší další pobočky s pokladnou. Živou obsluhu nahrazuje stroj
Celkový počet poboček letos výrazně stoupl díky startu nové banky. Míst, kde narazíte...více
Interaktivní grafiky
Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více