pomoc
Dobrý den. Jmenuji se Petr Prokop a mám velikou prosbu o pomoc či radu ohledně mého problému. Minulý měsíc jsem odletěl do severního Irska za prací do města Ballymena a založil jsem si tam účet u banky Santander. Bohužel mi práce nevyhovovala, a tak jsem se vrátil zpět do České republiky. Problém je ten, že než jsem odletěl, přišly mi na adresu papíry od mého účtu a PIN kód, který mám u sebe. Kartu jsem však nestihl vzít s sebou, a ta mi přišla na adresu až poté, co jsem odletěl... Na účtu mám určitou finanční částku, kterou nutně potřebuji, a nevím, jak se zachovat, aby mi kartu někdo nezneužil, nebo spíše peníze na účtu, jelikož mi během několika dní přijde tam na adresu přístup k internetovému bankovnictví k mému účtu. Jelikož tam nic neposílají doporučeně, kdokoli z obyvatelů té adresy se k tomu může dostat. Snažil jsem se kontaktovat banku Santander formou e-mailu se žádostí o blokaci mého účtu a zároveň o zaslání nové karty, ale bohužel bez úspěchu, jelikož e-mail není důvěryhodný, i když jsem ho zadával do smlouvy o účtu... Chtějí po mně telefonický kontakt, ale problém je ten, že neumím mluvit anglicky a nemám ani dostatečné prostředky na to tam volat. Všechny peníze mám na účtu tam, které mi daly za výdělek a které jsem si tam uložil... Prosím, poraďte mi, co mám dělat, jelikož mi nikdo nedokáže poradit, a já nevím, co dál. Nechci přijít o své peníze, a jde mi o čas, než mi tam přijde to internetové bankovnictví. Předem děkuji za rychlou odpověď. S pozdravem Petr Prokop pencavelatrel@seznam.cz
Otázku poslal/a: Petr Prokop, 8. 3. 2012 12:01
Na otázku odpovídá:
Helena Svobodová
Dobrý den, vzhledem k tomu, že banka si Vás jako klienta musí ověřit, je nutné, abyste do banky Santander zavolal a požádal o blokaci karty a uzavření účtu. A dále o přeposlání celé výše zůstatku na účet zřízený u banky v ČR. Hezký den Svobodová
14. 3. 2012 10:02