Oškubali vás? Jak reklamovat kadeřníka
27. 5. 2019 | Lukáš Zelený | 2 komentáře
Jaké máte možnosti, když se výsledek práce kadeřníka liší od vašich představ? Co když vadu odhalíte až doma? Jak je to se zárukou? A co dělat, když vás zraní?
Dobrý den, dostali jsme loni v září telefonicku nabídku na zprostředkování nabídek zakázek na dobu 1 roku za částku 6000 Kč. Podle telefonické dohody bylo možné, pokud žádnou zakázku nezískáme požádat o vrácení peněz. Nyní nás kotaktovali znovu, že jsme ze služby neměli žádý užitek, zda bychom si nechtěli platit navíc 500 měsíčně, že by posílali jiné zakázky. To jsme odmítli a požádali podle domluvy o vrácení peněz. Operátorka nám sdělila, že to musí být písemně. Poslali jsme tedy písemnou žádost a odověděli nám, že jsme podle obchodních podmínek měli žádat o úpravu profilu mezi 2. a 6. měsícem a tuto podmínku jsme nesplnili. Profil je však správný, ale zakázky tohoto typu prostě nejsou. V podmínkách tato podmínka na úpravu profilu opravdu je, ale vztahuje se ke smlouvě na 12 měsíců. Smlouvu na 14 měsíců, kterou nám fakturovali, však v podmínkách uvedenou vůbec nemají. Navrhli jsme tedy odstoupení od smlouvy, že chyba je v tomto případě oboustranná, ale vůbec s námi nehodlají o tom diskuovat. Chyba je prý jen naše, to že nemají podmínky na to, co fakturují, je nezajímá. Máme nějakou možnost vyžadovat odstoupení od smlouvy a vrácení peněz nebo alespoň jejich části? Děkujeme za odpověď.
Otázku poslal/a: , 8. 4. 2015 13:14
Na otázku odpovídá:
Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Část obsahu smlouvy může být určena odkazem na obchodní podmínky. Tyto podmínky však musí být k nabídce připojeny nebo musí být druhé straně známy. Společnost by tedy měla prokázat, že Vám byly známé podmínky, které se vztahují k této konkrétní nabídce, tedy že Vás zavazují, jinak se obchodní podmínky nestaly součástí smlouvy a její obsah je stanoven pouze telefonickým hovorem. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne dTest
9. 4. 2015 15:30
Položte svojí vlastní otázku. Spotřebitelská poradna je vám plne k dispozíci.
Partner sekce
dTest
Jsme nezisková organizace - Občanské sdružení spotřebitelů TEST (založeno v roce 1992). Do vínku jsme si dali úkol sloužit spotřebitelům a spotřebitele chránit. A protože „spotřebitelství“ zahrnuje vlastně vše, co člověka životem provází a co k životu potřebuje, staly se naší prioritou výrobky. Právě za ně spotřebitelé vydávají nejvíce peněz a přece nikdo netouží utrácet za šmejdy, které za chvíli přestanou fungovat. Nebo si dokonce z obchodů odnášet výrobky, které mu mohou ublížit, protože se v nich skrývá nebezpečí pro zdraví či život. Když však spotřebitelé budou vědět, které výrobky jsou dobré a spolehlivé a naopak kterým se obloukem vyhnout, když budou mít k dispozici dostatek objektivních informací, dokáží s jejich pomocí ochránit sebe i svou peněženku. Od roku 1992 měsíc co měsíc publikujeme testy výrobků na stránkách časopisu dTest. A nejenom je... Pomocnou ruku podáváme i v dalších oblastech, ve kterých může spotřebitel narazit na různá úskalí a pasti. Srozumitelně přibližujeme práva kupujících (spotřebitelů) a naopak povinnosti prodávajících, radíme, jak je aplikovat v běžném životě, na co si dávat pozor při reklamacích, upozorňujeme na nové zákony, varujeme před nekalými praktikami prodávajících i před klamavou reklamou, publikujeme konkrétní příběhy ze života pro ponaučení... Jako předplatitelé dTestu máte zdarma přístup ke všem výsledkům testů jak na webových stránkách www.dtest.cz, tak v mobilní aplikaci, kterou najdete v Google Play a Apple App Store pod názvem dTest. Kontakty: Časopis dTest vydavatel Občanské sdružení spotřebitelů TEST Černomořská 419/10, 101 00, Praha 10 - Vršovice tel: +420 241 404 922, 222 767 220
Za poradnu odpovídá:
Kolektiv odborníků
Partnerem poradny od: 28.11.2012
Aktuální články
Změny v osobním bankrotu jsou tu. Oddlužení bude kratší
Novela insolvenčního zákona zkracuje dobu oddlužení z pěti na tři roky. Současně však...více
Přišla s polopenzí i seznamováky. Nejstarší česká cestovka je tu přes sto let
Čedok se stal hlavně pro starší a střední generace Čechů symbolem organizovaných zájezdů....více
Dostupnost a rychlost úvěru bývá pro podnikatele rozhodující
Pro podnikatele bývá stěžejní, jak rychle peníze dostane. „Potřebuje například využít...více
Interaktivní grafiky
Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více