Problémy s reklamací trička: Ztracený balíček a dlouhé čekání na vyřízení
Dobrý den, prosím o radu. Objednali jsme si balík s tričkem, dlouho jsme čekali, než vůbec něco přišlo, a když jsem se odhodlala napsat, tak paní psala, že firma, kde trička nechávají tisknout, tak měla celozávodní dovolenou... Když balík po měsíci přišel a balík jsme otevřeli, tričko s velikostí L vůbec nebylo L.... Tak jsme požádali o reklamaci a triko poslali zpět, paní byla v pohodě a hodná... V květnu jsme tedy podali reklamaci.. Paní nám psala, že by jí za týden měla přijít nová tiskárna a že nám tričko udělá.... Když jsme se v červenci ozvali znovu, paní nám napsala: "Příští týden nám teprve přijde zboží pro potisk, trvalo to strašně dlouho, omlouvám se...." Stále jsem byla v klidu a řekla si, že se stane.. Na začátku srpna už jsme se znovu ozvali, jak je na tom naše reklamace a že už jsme docela naštvaní... Už jsou to skoro 2 měsíce a nikdo nám nedává ani informace, jak naše reklamace probíhá... -_- Paní nám na to ihned odepsala, že zjistí, jak je na tom balíček, protože ho odesílala, ale že u sebe nemá podací lístek, tak to zjistí druhý den ráno... A já jí na to odepsala, že bych ráda podací číslo balíčku... O dva dny později mi odepsala: "Dobrý den, tak tričko tisku znovu a posílám dnes. Po původním balíčku jsem se pídila, ale nejde dohledat. Takže nejspíše zase ztráta ze strany české pošty. Vyplnila jsem reklamační protokol, bylo mi hned divné, že vám ještě nedorazil. Tento nový balíček vám musí přijít do úterý...." - Podací číslo balíčku stále nikde... Už je to zase 16 dní a balíček nikde... Dnes jsem už naštvaně znovu napsala a pokud se to už ani pro tentokrát nevyřeší, peníze ani tričko mi nikdo nepošle, tak to hodlám řešit už jiným způsobem... Přečíst si recenze už dříve, nikdy bych neobjednávala, jelikož nejsem jediná, jak koukám... Paní hold neuznala, že na nás zapomněla a vymýšlet si pohádky o tom, jak se balíček ztratil, je velmi trapné... Prosím o radu, jak postupovat, protože vyřizování reklamace 4 měsíce mi nepřijde normální.. :( Děkuju moc! :)
Otázku poslal/a: , 16. 8. 2016 19:35
Na otázku odpovídá:
dTest, Kolektiv odborníků
Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Zákon o ochraně spotřebitele stanoví lhůtu pro vyřízení reklamace na 30 dní. Jestliže reklamace v té době není vyřízena, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy a požadovat zpět zaplacené peníze. Na vyřízení reklamace tedy čekat nemusíte, odstupte od smlouvy a pokud je tričko už zaplacené, požadujte peníze zpět. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest
24. 8. 2016 12:38