Kurvítko nevymontuješ
27. 2. 2015 | Michal Kašpárek | 28 komentářů
![Kurvítko nevymontuješ](https://js.pencdn.cz/acimage/w180/297734.jpg)
Jak chcete někoho odsoudit za zlý úmysl, když ho dovede obratem vysvětlit jako úmysl dobrý ?
Dobrý den, po Vánocích jsem zanesla do autorizovaného servisu telefon iPhone 6 kvůli výměně displeje + současně vyměnili baterii a nabíjecí konektor. Ale po opravě mi telefon doma vůbec nepřijímal signál (žádná služba) - nikdo se mi tak nemohl dovolat a telefon byl pro mě nepoužitelný (před opravou vše normálně fungovalo). Poté jsem telefon s touto vadou již 2x znovu v servise reklamovala, protože to evidentně zapříčinila špatná oprava. Telefon je pro mě stále nefunkční a v servise si údajně už nevědí rady. Mám v tomto případě právo na vrácení peněz za první opravu, při které zřejmě technik musel udělat chybu a telefon se tak stal nefunkčním? Děkuji
Otázku poslal/a: , 2. 3. 2018 9:48
Na otázku odpovídá:
Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Ano, placenou opravu je možné nejméně 24 měsíců reklamovat. A v případě třetí reklamace tytéž vady po nejméně dvou předchozích uznaných reklamacích vyřešených opravou od smlouvy o opravě i odstoupit dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku. Skutečnost, že reklamovaná vada byla způsobena zásahem opravujícího, je možné prokázat například ze skutečnosti, že se vada na věci projevila neprodleně po převzetí věci z opravy a že tato vada není zanesena do protokolu o opravě. Pokud by předchozí reklamace nebyly uznány, můžete po opravujícím žádat náhradu škody, kterou způsobil v rámci procesu opravy, dle § 2944 občanského zákoníku. Ten bude následně povinen nahradit škodu uvedením věci do původního stavu nebo finanční kompenzací. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest
3. 3. 2018 18:09
Položte svojí vlastní otázku. Spotřebitelská poradna je vám plne k dispozíci.
Partner sekce
dTest
Jsme nezisková organizace - Občanské sdružení spotřebitelů TEST (založeno v roce 1992). Do vínku jsme si dali úkol sloužit spotřebitelům a spotřebitele chránit. A protože „spotřebitelství“ zahrnuje vlastně vše, co člověka životem provází a co k životu potřebuje, staly se naší prioritou výrobky. Právě za ně spotřebitelé vydávají nejvíce peněz a přece nikdo netouží utrácet za šmejdy, které za chvíli přestanou fungovat. Nebo si dokonce z obchodů odnášet výrobky, které mu mohou ublížit, protože se v nich skrývá nebezpečí pro zdraví či život. Když však spotřebitelé budou vědět, které výrobky jsou dobré a spolehlivé a naopak kterým se obloukem vyhnout, když budou mít k dispozici dostatek objektivních informací, dokáží s jejich pomocí ochránit sebe i svou peněženku. Od roku 1992 měsíc co měsíc publikujeme testy výrobků na stránkách časopisu dTest. A nejenom je... Pomocnou ruku podáváme i v dalších oblastech, ve kterých může spotřebitel narazit na různá úskalí a pasti. Srozumitelně přibližujeme práva kupujících (spotřebitelů) a naopak povinnosti prodávajících, radíme, jak je aplikovat v běžném životě, na co si dávat pozor při reklamacích, upozorňujeme na nové zákony, varujeme před nekalými praktikami prodávajících i před klamavou reklamou, publikujeme konkrétní příběhy ze života pro ponaučení... Jako předplatitelé dTestu máte zdarma přístup ke všem výsledkům testů jak na webových stránkách www.dtest.cz, tak v mobilní aplikaci, kterou najdete v Google Play a Apple App Store pod názvem dTest. Kontakty: Časopis dTest vydavatel Občanské sdružení spotřebitelů TEST Černomořská 419/10, 101 00, Praha 10 - Vršovice tel: +420 241 404 922, 222 767 220
Za poradnu odpovídá:
Kolektiv odborníků
Partnerem poradny od: 28.11.2012
Aktuální články
Svět zasáhl výpadek IT systémů. V Česku se dotkl pojišťoven i letiště
Počítačové systémy napříč celým světem dnes postihl rozsáhlý výpadek. Problém s fungováním...více
Nejkrásnější české známky. Vyhrála Libuška, projděte si první desítku
Vítězku ankety o nejkrásnější známku roku 2023 odhaluje už titulní obrázek. V jaké ale...více
Cenové stropy pro část taxi skončí. Důvody pominuly, říká Stanjura
Alternativní a smluvní taxislužby přestanou od ledna 2025 podléhat cenové regulaci. Ministerstvo...více
Interaktivní grafiky
Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více