Reklamace TV

Dobrý den, Potřebuji poradit ohledně dalšího postupu při reklamaci.14.2.2017 jsem kupoval televizi,rok běžela jak hodinky a po roce,12.2.2018 jsme televizi zapli,objevil se zeleny obraz,pouštěli jsme i youtube a filmy z počítače na TV,a tady obraz běžel,ale skákal a byly tam pruhy.Tak jsme TV zabalili ,odvezli na reklamaci,reklamace byla sepsána a vyřízena asi za tři týdny s tím,že sevis žádnou vadu neshledal ale že pro jistotu vyměnili základovou desku,tak jsme ji převzali,odvezli domu,zapojili a TV fungovala-dva dny.Pak ten samý problém,odvezli jsme jí opět na reklamaci,již teda druhou,a dnes mi cca po 14 dnech běžení reklamace volal technik že tam vada žádna není,a jestli to chci vyřešit,tak ať nepoužívám internet v TV.Řekl bych že od toho ta televize je ne,když to do té televize dali,jde mi o to že po druhé mi napíše že tam není vada,já si jí přinesu domů,a za pár dní to bude to samé.Mám i natočené video že to opravdu nefunguje...Jak mám postupovat dál?Mám nárok na odstoupení od smlouvy,když je to potřetí?Jde o to,že to pošlou zase do servisu,a tam napíšou opět bez závady.Televize stála 12000 a po roce jí vyhodit,to je docela drahé pokoukání.Děkuji za Váš čas.Petr Máša

Otázku poslal/a:  , 9. 3. 2018 18:00

Na otázku odpovídá:

dTest,  Kolektiv odborníků

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Právo na odstoupení od kupní smlouvy vzniká při třetím výskytu tytéž vady po nejméně dvou předchozích uznaných reklamacích vyřešených opravou dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku. Prodávající odpovídá za vady, které se na věci vyskytnou, nejméně 24 měsíců od jejího převzetí dle § 2165 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamaci je oprávněn buď uznat a vytýkanou vadu odstranit v celém rozsahu zákonným způsobem, nebo reklamaci zamítnout a do věci nezasahovat. Jelikož při první reklamaci prodávající do věci zasáhl, má se za to, že reklamaci uznal a Vy jej můžete vyzvat k tomu, aby uvedl údaj v reklamačním protokolu do souladu se skutečností. Pokud prodávající druhou reklamaci zamítl, při přebírání věci z reklamace ji pečlivě zkontrolujte a vyzkoušejte, není-li to možné, tak nejlépe tentýž den po jejím převozu domů, a to včetně připojení k internetu. Bude-li vada na věci stále vězet, vyzvěte prodávajícího k jejímu odstranění do doby uplynutí 30 dní od okamžiku uplatnění druhé reklamace. Pokud prodávající vadu v této lhůtě neodstraní, budete oprávněn od kupní smlouvy odstoupit pro nevyřízení reklamace včas. Pokud by prodávající nebral v potaz Vámi uplatňované důkazy, např. videozáznam, mohl byste si pořídit znalecký posudek ve Váš prospěch. V případě, že by prodávající reklamaci následně uznal, byl by povinen Vám uhradit náklady, které jste vynaložil na jeho pořízení, dle § 1924 občanského zákoníku. Na toto můžete prodávajícího upozornit. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

11. 3. 2018 17:48

Položte svojí vlastní otázku. Spotřebitelská poradna je vám plne k dispozíci.


Další otázky z poradny


Související články

Související články na téma ochrana spotřebitele, reklamace, spotřebitelská poradna

Účet 'skoro' zadarmo

12. 9. 2002 | Petr Vykoukal | 18 komentářů

Účet 'skoro' zadarmo

Nově představená služba eBanky integrující bankovní služby do freemailu Seznamu má některé "šokující" parametry - vedení účtu je zdarma, výpis je za tři devadesát. Bližší pohled do sazebníku ale ukazuje, že i některé jiné ceny jsou šokující, tentokrát svojí velikostí. Přesto existují možnosti, ke kterým můžete tento účet využít a přitom ani tolik nezaplatit.

Lampárna: zaplatím to kartou?

25. 7. 2002 | redakce Peníze.CZ | 29 komentářů

Lampárna: zaplatím to kartou?

Banky zdražují poplatky za výběr hotovosti z bankomatu a nutí klienty k placení kartou. Lze ale na všech obchodních místech s vyznačeným logem akceptace příslušných bankovních karet opravdu bez problémů zaplatit? Z vlastní zkušenosti vím, že určitě ne.

Problematické Tricky Českého Telecomu

15. 6. 2002 | Michal Hazi | 3 komentáře

Problematické Tricky Českého Telecomu

Telecom již čtrnáct dní nabízí zasílání SMS a e-mailů z veřejných telefonních automatů. Od začátku však tuto službu provází problémy. Některé automaty dokonce nové karty Trick odmítaly přijímat.

Prodloužení záruční doby se blíží

29. 5. 2002 | Stanislav Andrejs | 30 komentářů

Prodloužení záruční doby se blíží

Od nového roku by v České republice měl začít platit novela občanského zákoníku, která má dle vzoru Evropské unie zavést podstatně delší záruční doby, a to 24 měsíců. Bude tato novela přínosem pro běžného zákazníka?

Přímé bankovnictví ztrácí lesk

19. 12. 2001 | Petr Vykoukal | 15 komentářů

Přímé bankovnictví ztrácí lesk

Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.

Z redakční pošty: (Ne)Důvěřujte profesionálům!

22. 11. 2001 | redakce Peníze.CZ | 44 komentářů

Z redakční pošty: (Ne)Důvěřujte profesionálům!

Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ... poslyšte neuvěřitelný příběh, který se stal ... V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi Pajero Sport v ceně 679 tisíc korun.

Je ochrana karet eBanky skutečně lepší?

15. 11. 2001 | Lucie Šťastná | 30 komentářů

Je ochrana karet eBanky skutečně lepší?

V reakci na podvody s padělanými kartami vymysleli v eBance dva způsoby, jak se proti zneužití své karty bránit. Bohužel jsou však spojeny s nemalými dodatečnými náklady či s výrazným nepohodlím.

Internet na stojáka

19. 10. 2001 | Jindřich Hlaváč | 3 komentáře

Internet na stojáka

Minulý týden byl v tuzemsku umístěn první veřejný automat pro přístup k internetu. Stojí v informačním středisku na Pražském hradě. Přesvědčil jsem se, že to ale s internetem v ulicích nebude snadné.

Jak na České dráhy

27. 8. 2001 | Jindřich Hlaváč | 16 komentářů

Jak na České dráhy

Je čas výletů a dovolených a tak se může stát, že na cestu vlakem se vydají i ti, kteří této dopravy během roku vůbec nevyužívají.

Přišli jste o peníze? Co s tím?

8. 8. 2001 | Lucie Šťastná | 25 komentářů

Přišli jste o peníze? Co s tím?

Podle informací na výpisu z účtu došlo k výraznému a nečekanému úbytku peněz na vašem kontě. Při podrobnější kontrole zjistíte, že tuto situaci spáchala Vaše vlastní karta. Jak se to mohlo stát? Kde může být problém a co máte dělat, se vám pokusíme vysvětlit v dalším díle našeho seriálu o kartách.

Sedm pohledů pro Peníze... Michala Haziho

28. 5. 2001 | Michal Hazi | 5 komentářů

Sedm pohledů pro Peníze... Michala Haziho

Určit největší událost minulého týdne tentokrát představuje mimořádně obtížný úkol. Krach investiční společnosti Private Investors a události kolem těžko mohou vytlačit volbu předsedy KDU-ČSL či volbu Rady České televize a naopak. Zkusme si tedy ty nejdůležitější události zrekapitulovat.

Je česká ekonomika dostatečně svobodná?

20. 2. 2001 | Tomáš Janča | 18 komentářů

Je česká ekonomika dostatečně svobodná?

Při prvním pohledu na Index ekonomické svobody je jasné, že se Česká republika nenachází a v devadesátých letech nikdy nenacházela ve stadiu spálené země, jak nám tvrdil jeden lidový exprognostik. Druhý a mnohem pozornější pohled nám však prozrazuje, že od roku 1995 naše ekonomika více či méně přešlapuje stále na jednom místě, což je tvrzení, které by zase mohlo namíchnout jiného exprognostika.

Stránka 24/24

24

Následující

Partner sekce

dTest

dTest

Jsme nezisková organizace - Občanské sdružení spotřebitelů TEST (založeno v roce 1992). Do vínku jsme si dali úkol sloužit spotřebitelům a spotřebitele chránit. A protože „spotřebitelství“ zahrnuje vlastně vše, co člověka životem provází a co k životu potřebuje, staly se naší prioritou výrobky. Právě za ně spotřebitelé vydávají nejvíce peněz a přece nikdo netouží utrácet za šmejdy, které za chvíli přestanou fungovat. Nebo si dokonce z obchodů odnášet výrobky, které mu mohou ublížit, protože se v nich skrývá nebezpečí pro zdraví či život. Když však spotřebitelé budou vědět, které výrobky jsou dobré a spolehlivé a naopak kterým se obloukem vyhnout, když budou mít k dispozici dostatek objektivních informací, dokáží s jejich pomocí ochránit sebe i svou peněženku. Od roku 1992 měsíc co měsíc publikujeme testy výrobků na stránkách časopisu dTest. A nejenom je... Pomocnou ruku podáváme i v dalších oblastech, ve kterých může spotřebitel narazit na různá úskalí a pasti. Srozumitelně přibližujeme práva kupujících (spotřebitelů) a naopak povinnosti prodávajících, radíme, jak je aplikovat v běžném životě, na co si dávat pozor při reklamacích, upozorňujeme na nové zákony, varujeme před nekalými praktikami prodávajících i před klamavou reklamou, publikujeme konkrétní příběhy ze života pro ponaučení... Jako předplatitelé dTestu máte zdarma přístup ke všem výsledkům testů jak na webových stránkách www.dtest.cz, tak v mobilní aplikaci, kterou najdete v Google Play a Apple App Store pod názvem dTest. Kontakty: Časopis dTest vydavatel Občanské sdružení spotřebitelů TEST Černomořská 419/10, 101 00, Praha 10 - Vršovice tel: +420 241 404 922, 222 767 220

Za poradnu odpovídá:

 Kolektiv odborníků

http://www.dtest.cz/

Partnerem poradny od: 28.11.2012

Aktuální články

Svět zasáhl výpadek IT systémů. V Česku se dotkl pojišťoven i letiště

Svět zasáhl výpadek IT systémů. V Česku se dotkl pojišťoven i letiště

Počítačové systémy napříč celým světem dnes postihl rozsáhlý výpadek. Problém s fungováním...více

Nejkrásnější české známky. Vyhrála Libuška, projděte si první desítku

Nejkrásnější české známky. Vyhrála Libuška, projděte si první desítku

Vítězku ankety o nejkrásnější známku roku 2023 odhaluje už titulní obrázek. V jaké ale...více

Cenové stropy pro část taxi skončí. Důvody pominuly, říká Stanjura

Cenové stropy pro část taxi skončí. Důvody pominuly, říká Stanjura

Alternativní a smluvní taxislužby přestanou od ledna 2025 podléhat cenové regulaci. Ministerstvo...více

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Partners Financial Services