Reklamace TV

Dobrý den, Potřebuji poradit ohledně dalšího postupu při reklamaci.14.2.2017 jsem kupoval televizi,rok běžela jak hodinky a po roce,12.2.2018 jsme televizi zapli,objevil se zeleny obraz,pouštěli jsme i youtube a filmy z počítače na TV,a tady obraz běžel,ale skákal a byly tam pruhy.Tak jsme TV zabalili ,odvezli na reklamaci,reklamace byla sepsána a vyřízena asi za tři týdny s tím,že sevis žádnou vadu neshledal ale že pro jistotu vyměnili základovou desku,tak jsme ji převzali,odvezli domu,zapojili a TV fungovala-dva dny.Pak ten samý problém,odvezli jsme jí opět na reklamaci,již teda druhou,a dnes mi cca po 14 dnech běžení reklamace volal technik že tam vada žádna není,a jestli to chci vyřešit,tak ať nepoužívám internet v TV.Řekl bych že od toho ta televize je ne,když to do té televize dali,jde mi o to že po druhé mi napíše že tam není vada,já si jí přinesu domů,a za pár dní to bude to samé.Mám i natočené video že to opravdu nefunguje...Jak mám postupovat dál?Mám nárok na odstoupení od smlouvy,když je to potřetí?Jde o to,že to pošlou zase do servisu,a tam napíšou opět bez závady.Televize stála 12000 a po roce jí vyhodit,to je docela drahé pokoukání.Děkuji za Váš čas.Petr Máša

Otázku poslal/a:  , 9. 3. 2018 18:00

Na otázku odpovídá:

dTest,  Kolektiv odborníků

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Právo na odstoupení od kupní smlouvy vzniká při třetím výskytu tytéž vady po nejméně dvou předchozích uznaných reklamacích vyřešených opravou dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku. Prodávající odpovídá za vady, které se na věci vyskytnou, nejméně 24 měsíců od jejího převzetí dle § 2165 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamaci je oprávněn buď uznat a vytýkanou vadu odstranit v celém rozsahu zákonným způsobem, nebo reklamaci zamítnout a do věci nezasahovat. Jelikož při první reklamaci prodávající do věci zasáhl, má se za to, že reklamaci uznal a Vy jej můžete vyzvat k tomu, aby uvedl údaj v reklamačním protokolu do souladu se skutečností. Pokud prodávající druhou reklamaci zamítl, při přebírání věci z reklamace ji pečlivě zkontrolujte a vyzkoušejte, není-li to možné, tak nejlépe tentýž den po jejím převozu domů, a to včetně připojení k internetu. Bude-li vada na věci stále vězet, vyzvěte prodávajícího k jejímu odstranění do doby uplynutí 30 dní od okamžiku uplatnění druhé reklamace. Pokud prodávající vadu v této lhůtě neodstraní, budete oprávněn od kupní smlouvy odstoupit pro nevyřízení reklamace včas. Pokud by prodávající nebral v potaz Vámi uplatňované důkazy, např. videozáznam, mohl byste si pořídit znalecký posudek ve Váš prospěch. V případě, že by prodávající reklamaci následně uznal, byl by povinen Vám uhradit náklady, které jste vynaložil na jeho pořízení, dle § 1924 občanského zákoníku. Na toto můžete prodávajícího upozornit. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

11. 3. 2018 17:48

Položte svojí vlastní otázku. Spotřebitelská poradna je vám plne k dispozíci.


Další otázky z poradny


Související články

Související články na téma ochrana spotřebitele, reklamace, spotřebitelská poradna

Nevýhodný kurz DCC umožní blokovat i největší banka

30. 3. 2022 | Petr Kučera | 2 komentáře

Nevýhodný kurz DCC umožní blokovat i největší banka

Politici nenašli odvahu k přísnější regulaci „služby“ DCC. Přesto může být letošní rok zlomový: Česká spořitelna se přidá k menším bankám a ukáže, že klienty lze chránit líp.

Zdražili vám energie správně? Úřad radí, kdy nemusíte platit víc

7. 3. 2022 | redakce Peníze.CZ | 3 komentáře

Zdražili vám energie správně? Úřad radí, kdy nemusíte platit víc

Postup oznámení o zvýšení ceny – tedy to, jak dodavatel musí informovat spotřebitele – má pevná pravidla. Pokud je dodavatel poruší, nemá na úhradu zvýšené ceny nárok, zdůrazňuje Energetický regulační úřad.

Konec otravných volání. Jak funguje stopka na nevyžádané hovory

7. 2. 2022 | Jana Divinová | 30 komentářů

Konec otravných volání. Jak funguje stopka na nevyžádané hovory

Ty nejlepší hrnce, energie za opravdu výhodnou cenu nebo třeba neodolatelně výnosná investice. S takovými nabídkami by už vám neměl nikdo volat – jestli jste s tím předem nesouhlasili. Přísnější pravidla, která přinesla letošní novela, ale začnou naplno fungovat až od července. V čem pomůže a na co si dál dávejte pozor?

Postavili jim dům na jílu. Vlhké zdi skončí u soudu

18. 1. 2022 | Jana Divinová | 9 komentářů

Postavili jim dům na jílu. Vlhké zdi skončí u soudu

Stavba domu na klíč může být skvělým řešením pro ty, kdo nemají chuť, znalosti ani schopnosti pustit se do toho sami. Stavebníci ale po sobě mohou zanechat skryté vady. Tady je ponaučení ze dvou příběhů s rozdílným koncem.

Každý sedmý se chytí. Útoků na bankovní účty prudce přibylo

9. 12. 2021 | Olga Skalková | 23 komentářů

Každý sedmý se chytí. Útoků na bankovní účty prudce přibylo

Už to nemusí být jenom hloupý e-mail se špatnou češtinou. Zavolají vám z čísla, které vypadá jako bankovní. Pokusy o podvod jsou čím dál chytřejší. Oproti loňsku je jich i několikanásobně víc, přiznávají banky.

Takhle vám vyberou účet. Pozor na novou vlnu podvodů

6. 12. 2021 | redakce Peníze.CZ | 50 komentářů

Takhle vám vyberou účet. Pozor na novou vlnu podvodů

Česká bankovní asociace varuje klienty bank před novou vlnou podvodných útoků. Podvodníci využívají předvánočního shonu, stresu a nepozornosti klientů. Pod záminkou, že jsou jejich peníze v ohrožení, je donutí vybrat úspory a vložit na podvodné účty prostřednictvím bictoinových bankomatů na kryptoměny. V mnoha případech si na jméno klienta vezmou i půjčku.

Pozor na investiční tokeny. Nedejte na reklamu, varuje úřad

30. 11. 2021 | Jiří Hovorka | 11 komentářů

Pozor na investiční tokeny. Nedejte na reklamu, varuje úřad

Ministerstvo financí varuje před takzvanými investičními tokeny.

Banky zrychlí reklamaci chybně poslaných plateb z účtu

12. 11. 2021 | Olga Skalková | 4 komentáře

Banky zrychlí reklamaci chybně poslaných plateb z účtu

Klienti dostanou jednodušší možnost, jak požádat banku o vrácení peněz, které omylem poslali někomu jinému. Přibývá také nástrojů na omezení takových chyb.

Banka snížila úrok na spoření dřív, než slíbila. Klienti mají šanci na doplatek

3. 11. 2021 | Petr Kučera | 13 komentářů

Banka snížila úrok na spoření dřív, než slíbila. Klienti mají šanci na doplatek

Podle finančního arbitra bylo oznámení na webu banky o nesnížení úroku natolik konkrétní, že ho lze považovat za veřejný příslib, který má přednost před všeobecnými obchodními podmínkami.

Energošmejdi nabízejí „pomoc“. Vyjde draho, varuje úřad

21. 10. 2021 | Jiří Hovorka | 1 komentářů

Energošmejdi nabízejí „pomoc“. Vyjde draho, varuje úřad

Na Energetický regulační úřad (ERÚ) se obracejí první desítky lidí se stížnostmi na takzvané energetické šmejdy, kteří se snaží zneužít ukončení dodávek energií od společností ze skupiny Bohemia Energy. Nepoctiví prodejci lidem nabízejí pomoc s výběrem nového dodavatele, ale jejich služby ale mohou přivést zákazníky do ještě větších problémů, varuje ERÚ.

Mallpay dá k nákupu delší záruku a pojištění, ruší paušál

19. 10. 2021 | Petr Kučera

Mallpay dá k nákupu delší záruku a pojištění, ruší paušál

Tříletá záruka a pojištění proti krádeži nebo rozbití nákupu. Platební služba Mallpay přichází s dalším vylepšením své karty. A místo čtyř „tarifů“ nově nabízí jenom dva – oba zdarma.

Na triky s fixací si posvítíme. Lidem zbývá pár dnů na klíčový krok, říká radní ERÚ

12. 10. 2021 | Jiří Hovorka | 20 komentářů

Na triky s fixací si posvítíme. Lidem zbývá pár dnů na klíčový krok, říká radní ERÚ

Po nekalých obchodních praktikách dodavatelů tvrdě půjdeme. Pokud se prokáže pochybení, budeme jej přísně posuzovat a postihovat, říká v rozhovoru Markéta Zemanová, členka Rady Energetického regulačního úřadu. Spotřebitelům radí, co teď mají na rozbouřeném trhu s energiemi dělat.

Zrušené fixace už řeší úřad. Dodavatelům hrozí pokuty

8. 10. 2021 | Jiří Hovorka | 3 komentáře

Zrušené fixace už řeší úřad. Dodavatelům hrozí pokuty

Energetický regulační úřad (ERÚ) prošetřuje dodavatele energií kvůli podezřelému ukončování fixací cen a předčasnému vypovídání smluv.

Chtějí vám zdražit energie. Tady je návod, co dělat

7. 10. 2021 | Petr Kučera | 27 komentářů

Chtějí vám zdražit energie. Tady je návod, co dělat

Jak poznat, že mám ceny skutečně zafixované? Vyplatí se přejít na účtování podle vývoje cen na burze? Může po mě dodavatel chtít vyšší zálohy? Mám si teď domluvit fixaci? Můžu si stěžovat na nekalé obchodní praktiky? Přinášíme odpovědi na nejčastější otázky.

Platbu kartou od spořitelny můžete reklamovat v mobilu

6. 10. 2021 | Jiří Hovorka

Platbu kartou od spořitelny můžete reklamovat v mobilu

Klienti České spořitelny dostali snadnější možnost, jak reklamovat platbu kartou. Nově to mohou udělat online přímo v mobilní aplikaci George. Dosud mohli platby reklamovat prostřednictvím e-mailu, osobně na pobočce nebo telefonátem na klientské centrum.

Partner sekce

dTest

dTest

Jsme nezisková organizace - Občanské sdružení spotřebitelů TEST (založeno v roce 1992). Do vínku jsme si dali úkol sloužit spotřebitelům a spotřebitele chránit. A protože „spotřebitelství“ zahrnuje vlastně vše, co člověka životem provází a co k životu potřebuje, staly se naší prioritou výrobky. Právě za ně spotřebitelé vydávají nejvíce peněz a přece nikdo netouží utrácet za šmejdy, které za chvíli přestanou fungovat. Nebo si dokonce z obchodů odnášet výrobky, které mu mohou ublížit, protože se v nich skrývá nebezpečí pro zdraví či život. Když však spotřebitelé budou vědět, které výrobky jsou dobré a spolehlivé a naopak kterým se obloukem vyhnout, když budou mít k dispozici dostatek objektivních informací, dokáží s jejich pomocí ochránit sebe i svou peněženku. Od roku 1992 měsíc co měsíc publikujeme testy výrobků na stránkách časopisu dTest. A nejenom je... Pomocnou ruku podáváme i v dalších oblastech, ve kterých může spotřebitel narazit na různá úskalí a pasti. Srozumitelně přibližujeme práva kupujících (spotřebitelů) a naopak povinnosti prodávajících, radíme, jak je aplikovat v běžném životě, na co si dávat pozor při reklamacích, upozorňujeme na nové zákony, varujeme před nekalými praktikami prodávajících i před klamavou reklamou, publikujeme konkrétní příběhy ze života pro ponaučení... Jako předplatitelé dTestu máte zdarma přístup ke všem výsledkům testů jak na webových stránkách www.dtest.cz, tak v mobilní aplikaci, kterou najdete v Google Play a Apple App Store pod názvem dTest. Kontakty: Časopis dTest vydavatel Občanské sdružení spotřebitelů TEST Černomořská 419/10, 101 00, Praha 10 - Vršovice tel: +420 241 404 922, 222 767 220

Za poradnu odpovídá:

 Kolektiv odborníků

http://www.dtest.cz/

Partnerem poradny od: 28.11.2012

Aktuální články

Nejkrásnější české známky. Vyhrála Libuška, projděte si první desítku

Nejkrásnější české známky. Vyhrála Libuška, projděte si první desítku

Vítězku ankety o nejkrásnější známku roku 2023 odhaluje už titulní obrázek. V jaké ale...více

Cenové stropy pro část taxi skončí. Důvody pominuly, říká Stanjura

Cenové stropy pro část taxi skončí. Důvody pominuly, říká Stanjura

Alternativní a smluvní taxislužby přestanou od ledna 2025 podléhat cenové regulaci. Ministerstvo...více

Stejný řetězec, nižší cena. Kde je drogerie za hranicemi levnější?

Stejný řetězec, nižší cena. Kde je drogerie za hranicemi levnější?

Drogerie v německých e-shopech řetězců dm a Rossmann zůstává výrazně levnější než u stejných...více

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Partners Financial Services