Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Prodávající odpovídá za vady, které se na věci vyskytnou v prvních 24 měsících od jejího převzetí. Pokud se vada na věci projeví v prvních šesti měsících od jejího převzetí, má se za to, že věc byla vadná od počátku a prodávající není oprávněn reklamaci zamítnout, dokud sám nedoloží silný důkaz o tom, že věc byla bezvadná v okamžiku převzetí. Na tuto povinnost prodávajícího upozorněte. Prodávající, popřípadě jeho smluvní partner, kterého k vyřizování reklamací určil, je povinen věc do reklamace přijmout, vytýkanou vadu posoudit a shledá-li, že za ni odpovídá, ji zákonným způsobem odstranit. Pokud shledá, že za vadu neodpovídá, není oprávněn do věci jakkoli zasahovat. Zasáhl-li prodávající do věci přesto, že reklamaci zamítl, obchází zákon a reklamace se bude považovat za uznanou v souladu s faktickým stavem. Pokud i po převzetí věci z reklamace věc vykazuje tutéž vadu, můžete prodávajícího vyzvat k její nápravě do uběhnutí původní 30denní lhůty, případně od kupní smlouvy odstoupit pro nevyřízení reklamace včas dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Pokud věc vykazuje jinou než reklamovanou vadu – ve Vašem případě se jedná o vadu spočívají v tom, že kočárek nemá smluvené vlastnosti dle § 2161 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku - jste oprávněni od kupní smlouvy odstoupit pro nesplnění jakosti při převzetí, jelikož prodávající s největší pravděpodobností nebude schopný v 30denní reklamační lhůtě dodat stejný nový kočárek, který však bude mít smluvené vlastnosti, tj. bude vhodný i pro nezpevněné komunikace. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest