Klamání od operátora
Dobrý den, před cca 10 dny, jsem měl telefonní rozhovor s paní od mobilního operátora, kde jsem řešil převod 2 telefonních čísel, televize a internetu. Paní mi dala ceny na požadované služby a dále se řešilo to, že si mohu ke službám vzít i určitý mobilní telefon na splátky. Dala mi konkrétní ceny za služby i za telefon, potom volala a vzala st r.č. I číslo OP, že zadá objednávku. Hovor končil dohodou, že mi má za týden zavolat já zařídím čvop, služby a vše kolem mi vyhovují a převedu stávající služby k nim. Dal jsem výpověď u svého operátora, paní se bohužel po týdnu neozvala, tak jsem zavolal na jejich linku a začal zřizovat smluvené služby. Kde ale nastal problém, protože mi jiný operátor dal informaci, že nabídka kolegyně nejde udělat po telefonu. A že vše určitě dořeším na pobočce. Druhý den jsem jel na pobočku, kde opět problém a nelze požadované služby atd zřídit. Teď jsme ve fázi, že mám výpověď u svého operátora, kde mi běží a vznikají mí problémy s přenosem čísel a vším. Nový operátor neví co dělat, přehazují si mě pořád někam a dnes mi pán po telefonu přiznal, že mi kolegyně teda lhala, ale dal mi i info, že stejně nic nemůžu a mám smůlu. Doložil jsem jim čas hovorů, délku hovoru a vše co si nahrávají, ale nikdo se k tomu nestaví a tvrdí, že neví kdo si hovory může poslechnou a že nabídka kolegyně není brána jako nabídka, tím pádem nemusí dodržet nic.Cítím se podvedený a přímo klamaný operátorkou, jen abych uzavřel smlouvy i když služby a produkty nemohou dodržet. Poradíte mi jak problém řešit? Děkuji.
Otázku poslal/a: Zdeněk Stárek, 22. 10. 2018 19:22
Na otázku odpovídá:
dTest, Kolektiv odborníků
Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Nabídkou je každý návrh smlouvy, z kterého je zřejmé, že ten, kdo jej činí, má úmysl uzavřít určitou smlouvu s osobou, vůči níž nabídku činí. Smlouvy rovněž mohou být uzavírány i prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, třeba po telefonu. V současné době uvažte, zda je pro Vás výhodnější domluvit se se svým předchozím operátorem, či požadovat plnění smluvené po telefonu po případném novém operátorovi. V takovém případě byste musel dokázat, co bylo obsahem telefonního hovoru. Nový operátor není povinný Vám dát nahrávku k dispozici, to by byl povinný učinit pouze na výzvu soudu v případném soudním řízení. U nového operátora můžete uvážit i některou z dalších volně dostupných služeb a produktů. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest
12. 11. 2018 16:59