Kurvítko nevymontuješ
27. 2. 2015 | Michal Kašpárek | 28 komentářů
Jak chcete někoho odsoudit za zlý úmysl, když ho dovede obratem vysvětlit jako úmysl dobrý ?
Dobrý den, již několik let jsem měla smlouvu u jednoho poskytovatele internetu. Z důvodu stěhování jsem chtěla smlouvu vypovědět a tak jsem na společnost zavolala, abych se dozvěděla, co je pro to třeba udělat. Bylo mi řečeno, že smlouva je již na dobu neurčitou, výpovědní doba je 30 dnů ode dne doručení výpovědi a že mám výpověď dodat písemně. Formu dodání e-mailem ani při osobní návštěvě pobočky není možná. Nicméně jsem zkusmo na pobočku, v dobe uvedene na internetu jako provozní, zašla a nikoho tam nezastihla. Tudíž jsem výpověď zaslala 27.2. doporučeně poštou. Po 14 dnech od odeslání si zásilku stále nikdo nepřevzal. Již během těch 14 dnů jsem několikrát do společnosti telefonovala s dotazem, jak to vypadá s mou výpovědí, když si ji ještě nikde nepřevzal a já ji potřebuji k určitému datum ukončit. Bylo mi řečeno, že oni na pobočce moc nepobývají, ze se k řešení dostanou až další měsíc a že si zažádali o opětovné doručení, tak jsem celou cestu zásilky sledovala přes info o zásilce. prodloužení uložení zásilky je až do 4.4., kdy to bude již víc než měsíc od jejího odeslání a navíc už na místě odběrného místa bydlet nebudu. Můj dotaz zní: jak mám výpověď doručit, když osobně je to nemožné a písemně poštou to odmítají převzít? Mám jiné možnosti jak postupovat a domoci se svého? Ještě podotýkám, že platba internetu probíhal každý den půlrok, takže mám zaplaceno do června a byla bych ráda, kdyby mi byl přeplatek vrácen. Děkuji za odpověď.
Otázku poslal/a: , 14. 3. 2019 22:55
Na otázku odpovídá:
Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Pokud jste dopis prokazatelně zaslala na korespondenční adresu nebo adresu sídla společnosti, ideálně doporučeně, má se za to, že dopis byl doručen nejpozději třetí pracovní den, a to v souladu s § 573 občanského zákoníku. Pokud poskytovatel v obchodních podmínkách umožňuje výpověď smlouvy o poskytování internetu s měsíční výpovědní dobou, je povinen Vám vrátit částku uhrazenou za měsíce, ve kterých již uplynula tato výpovědní doba, v opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení na jeho straně. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest
22. 3. 2019 14:00
Položte svojí vlastní otázku. Spotřebitelská poradna je vám plne k dispozíci.
Partner sekce
dTest
Jsme nezisková organizace - Občanské sdružení spotřebitelů TEST (založeno v roce 1992). Do vínku jsme si dali úkol sloužit spotřebitelům a spotřebitele chránit. A protože „spotřebitelství“ zahrnuje vlastně vše, co člověka životem provází a co k životu potřebuje, staly se naší prioritou výrobky. Právě za ně spotřebitelé vydávají nejvíce peněz a přece nikdo netouží utrácet za šmejdy, které za chvíli přestanou fungovat. Nebo si dokonce z obchodů odnášet výrobky, které mu mohou ublížit, protože se v nich skrývá nebezpečí pro zdraví či život. Když však spotřebitelé budou vědět, které výrobky jsou dobré a spolehlivé a naopak kterým se obloukem vyhnout, když budou mít k dispozici dostatek objektivních informací, dokáží s jejich pomocí ochránit sebe i svou peněženku. Od roku 1992 měsíc co měsíc publikujeme testy výrobků na stránkách časopisu dTest. A nejenom je... Pomocnou ruku podáváme i v dalších oblastech, ve kterých může spotřebitel narazit na různá úskalí a pasti. Srozumitelně přibližujeme práva kupujících (spotřebitelů) a naopak povinnosti prodávajících, radíme, jak je aplikovat v běžném životě, na co si dávat pozor při reklamacích, upozorňujeme na nové zákony, varujeme před nekalými praktikami prodávajících i před klamavou reklamou, publikujeme konkrétní příběhy ze života pro ponaučení... Jako předplatitelé dTestu máte zdarma přístup ke všem výsledkům testů jak na webových stránkách www.dtest.cz, tak v mobilní aplikaci, kterou najdete v Google Play a Apple App Store pod názvem dTest. Kontakty: Časopis dTest vydavatel Občanské sdružení spotřebitelů TEST Černomořská 419/10, 101 00, Praha 10 - Vršovice tel: +420 241 404 922, 222 767 220
Za poradnu odpovídá:
Kolektiv odborníků
Partnerem poradny od: 28.11.2012
Aktuální články
Plnou moc už můžete udělit i digitálně. Ale má to háček
Od července měla začít fungovat digitální plná moc. Jenže nakonec si na ni musíme ještě...více
Moneta vylepšila prémiový účet Gold. Má i lepší spoření
Moneta Money Bank od července vylepšila svůj prémiový účet Gold. Klienti nově získají...více
Kde žije nejvíc dlužníků v Česku? Podrobná mapa exekucí
Podívejte se, kolik lidí má v jednotlivých obcích exekuce nebo prochází oddlužením.
Interaktivní grafiky
Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více