Problém se zrušením čísla u Vodafone
Dobrý den,
již před několika týdny jsem volala na zákaznickou linku Vodafone, s tím, že si přeji zrušit tarif a číslo. 2x mi operátoři řekli, že to nejde, že to musí předat jinému oddělení, případně, že na to dají urgenci. Až napotřetí se mi podařilo dovolat schopnější operátorce, která v jejich systému nastavila zrušení čísla, ted den mi přišla i potvrzovací smska, že účet budu zrušen k 15 dne měsíce. Poté mi ještě poslali smsku, kde psali, že číslo končí za 7 dní. Avšak 16 dne měsíce jsem zjistila, že číslo mi stále jde, po příhlášení do samoobsluhy jsem navíc zjistila, že mi naběhlo další zúčtovací období! Samozřejmě jsem volala na zákaznickou linku, slečna opět nic nevěděla, pořád to samé dokola. Když tam volám, jen řeknou, že to řeší jiné oddělení a že mě budou kontaktovat.
Chci se proto zeptat, co s tím dělat? Naprosto jasně prodlužijí dobu, než mi zruší číslo.
Děkuji za odpověď.
Otázku poslal/a: , 16. 8. 2011 3:01
Na otázku odpovídá:
Spotřebitel net, Ylona Skálová
Dobrý den,
záleží na smluvních podmínkách daného operátora - jaký má postup pro zrušení tarifu, resp. zrušení čísla, kolik dní to trvá. Obecně doporučuji, aby veškerá komunikace, žádosti apod. byly písemně - abyste poté mohla dokázat, že jste skutečně o zrušení čísla a tarifu žádala. V případě, že operátor nepostupuje jak má, že žádost byla podána a měla být vyřízena a nestalo se tak, obraťte se se stížností na Český telekomunikační úřad.
S pozdravem
Ondřej Daněk, právní poradce Spotřebitel net
24. 8. 2011 7:53