O chvilinku
10. 8. 2014 | redakce Peníze.CZ
Hlavně vytrvalost, jinak se vaše sny nikdy nevyplní!
Dobrý den. Před cca 6ti měsíci jsem u T-mobile uzavřela smlouvu o poskytování TV služeb. Od nainstalování šlo vše v pořádku asi měsíc, po té začal vypadávat signál třeba i na týden v kuse. po zavolání na infolinku mi bylo řečeno,že vše je v pořádku a žádnou poruchu nemají. Poslali techniky,ti ovšem nějakou závadu nalezli,odstranili a odjeli. po 14ti dnech opět výpadek signálu,opět informování operátora. tam mi ale bylo zděleno ža za výjezd techniků už zaplatím 2000kč. Rozhodla jsem se tedy odstoupit od smlouvy z důvodů porušení smlouvy firmou T-Mobile o dodávání služby,ale bylo mi to zamítnuto. Je nějaká šance nebo způsob jak odstoupit?
Otázku poslal/a: , 7. 1. 2012 16:14
Na otázku odpovídá:
Dobrý den,
šance na odstoupení od smlouvy tu je, ale jako první musíme zjistit, z jakého důvodu služba nefunguje. Bez odhalení důvodu bude jakékoli dokazování složité. Kdyby byla chyba na Vašem přijímačí a poskytovatel služeb by nepochyboval, tak by platba za výjezd byla oprávněná a odstoupit by šlo jen za předpokladu uhrazení jakéhosi deaktivačního popaltku. V opačném případě, je-li chyba na straně poskytovatele a nelze-li tato chyba objektivně odstranit, tak právo na odstoupení od smlouvy bez dalšího máte.
S pozdravem
Miroslav Huml
Právník sdružení Spotřebitel net
9. 1. 2012 10:46
Položte svojí vlastní otázku. Spotřebitelská poradna je vám plne k dispozíci.
Partner sekce
Spotřebitel net
Posláním sdružení je ochrana práv spotřebitelů. Poskytujeme široké spotřebitelské veřejnosti nepřetržité poradenství s důrazem na jeho všeobecnou dostupnost. Nabízíme osobní konzultace spotřebitelských problémů, pohotovou komunikaci po telefonu a v akutních případech i právní podporu. Obecné informace a návody najdete také na našem internetovém serveru www.spotrebitel.net, kde sledujeme vybrané segmenty českého trhu s ohledem na bezpečnost potravin a výrobků. Na případné nedostatky spotřebitele upozorňujeme. Kromě výše uvedeného také realizujeme debaty a semináře po celé České republice s cílem vybavit spotřebitele dostatkem znalostí a dovedností, které by mu umožnily předcházet případným problémům. Spolupracujeme jak se školami, tak i s dalšími nestátními neziskovými organizacemi. Kontakty: web: www.spotrebitel.net mail: spotrebitel@spotrebitel.net pevná linka: 222 516 521 poradenská linka. 775 476 080 výkonná ředitelka: 222 516 521 (603 791 093) redaktorka webu: 222 516 521 odborní právní poradci: 775 476 080 Sídlo: Bělehradská 118, 120 00 Praha 2 Poradna: Karlovo náměstí 5, 120 00 Praha 2
Za poradnu odpovídají:
Ylona Skálová
Marie Vrábelová
Aktuální články
Zaručená mzda končí. Ta nejnižší ale poroste rychleji
Místo politiků bude o růstu minimální mzdy nově rozhodovat předem daný vzoreček navázaný...více
Klienti mBank přijdou o zbývající vkladomaty. Chystá se náhrada
Společnost Broker Consulting se rozhodla ukončit provoz sítě bankomatů s vkladovou funkcí....více
Chcete neplacené volno? Kolik vás bude stát a s čím je třeba počítat
Kdy vám nestačí dovolená, můžete v zaměstnání požádat o neplacené volno. Poradíme, jak...více
Interaktivní grafiky
Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více