Oškubali vás? Jak reklamovat kadeřníka
27. 5. 2019 | Lukáš Zelený | 2 komentáře
Jaké máte možnosti, když se výsledek práce kadeřníka liší od vašich představ? Co když vadu odhalíte až doma? Jak je to se zárukou? A co dělat, když vás zraní?
Dobrý den ,před 6 měsíci jsem se nechala předmluvit k uzavření smlouvy s tmobile, dostala jsem mobil za korunu a uzavřela jsem smlouvu na 2 roky.Nyní se mi ovšem už po druhé stalo, že mi bylo naúčtováno cca o 1500Kč více a musela jsem se za tím dlouhodobě pídit obvolávat operátory kontrolovat podrobné výpisy dokud nezaslali dobropis a peníze mi byly vráceny. Ovšem se mi toto jednání nelíbí a nevěřím těmto službám. je možné odstoupit kvůli tomu, že mi stále účtují služby, které nemají? Prosím poradte mi.
Otázku poslal/a: , 10. 1. 2012 13:20
Na otázku odpovídá:
V zásadě bych postupoval tak, že bych právo na odstoupení od smlouvy viděl při třetí stejné závadě, neboli reklamaci. Pokud by opětovně již potřetí došlo k neoprávněnému navýšení účtu za útratu, tak bych se ozval na T-mobile s tím, že si přeji vrátit přeplatek a odstupuji od smlouvy pro stále se opakující jednu chybu. Dále bych vyčkal na reakci operátora a dle jejího znění bych uvážil, jakým způsobem by se mohlo v případném sporu pokračovat.
S pozdravem
Miroslav Huml
10. 1. 2012 14:37
Položte svojí vlastní otázku. Spotřebitelská poradna je vám plne k dispozíci.
Partner sekce
Spotřebitel net
Posláním sdružení je ochrana práv spotřebitelů. Poskytujeme široké spotřebitelské veřejnosti nepřetržité poradenství s důrazem na jeho všeobecnou dostupnost. Nabízíme osobní konzultace spotřebitelských problémů, pohotovou komunikaci po telefonu a v akutních případech i právní podporu. Obecné informace a návody najdete také na našem internetovém serveru www.spotrebitel.net, kde sledujeme vybrané segmenty českého trhu s ohledem na bezpečnost potravin a výrobků. Na případné nedostatky spotřebitele upozorňujeme. Kromě výše uvedeného také realizujeme debaty a semináře po celé České republice s cílem vybavit spotřebitele dostatkem znalostí a dovedností, které by mu umožnily předcházet případným problémům. Spolupracujeme jak se školami, tak i s dalšími nestátními neziskovými organizacemi. Kontakty: web: www.spotrebitel.net mail: spotrebitel@spotrebitel.net pevná linka: 222 516 521 poradenská linka. 775 476 080 výkonná ředitelka: 222 516 521 (603 791 093) redaktorka webu: 222 516 521 odborní právní poradci: 775 476 080 Sídlo: Bělehradská 118, 120 00 Praha 2 Poradna: Karlovo náměstí 5, 120 00 Praha 2
Za poradnu odpovídají:
Ylona Skálová
Marie Vrábelová
Aktuální články
Zaručená mzda končí. Ta nejnižší ale poroste rychleji
Místo politiků bude o růstu minimální mzdy nově rozhodovat předem daný vzoreček navázaný...více
Klienti mBank přijdou o zbývající vkladomaty. Chystá se náhrada
Společnost Broker Consulting se rozhodla ukončit provoz sítě bankomatů s vkladovou funkcí....více
Chcete neplacené volno? Kolik vás bude stát a s čím je třeba počítat
Kdy vám nestačí dovolená, můžete v zaměstnání požádat o neplacené volno. Poradíme, jak...více
Interaktivní grafiky
Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více