Klienti České pojišťovny si nově můžou objednat asistenční službu k autu i bez telefonního hovoru. Přivolat si na pomoc lze teď také prostřednictvím digitálního rozhraní. Řidiči navíc uvidí přesnou polohu asistenčního vozu a v reálném čase tak můžou sledovat, jak se blíží k místu nehody či poruchy.
„Je to moderní způsob, jak řidičům odpovědět na nejdůležitější otázku: jak rychle a kdy přesně pomoc dorazí,“ říká mluvčí České pojišťovny Ivana Buriánková. Asistenční služby pro pojišťovnu zajišťuje Europ Assistance.
Pro využití digitální autoasistence není nutné instalovat žádnou speciální aplikaci, postačí mobilní telefon s přístupem na internet. Služba je k dispozici pro klienty České pojišťovny na webu www.ceskapojistovna-asistence.cz. Mohou ji využít všichni, kteří mají asistenční služby sjednané v rámci povinného ručení, havarijního pojištění či komplexního pojištění vozu.
Sdílejte článek, než ho smažem