Renault Trafic Black Edition: První třída

PR článek | rubrika: PR Článek | 25. 2. 2013
Na Renaultu Trafic v luxusní výbavě Black Edition skutečně nepoznáte, že jeho sourozencem je užitková dodávka. Výbavou i komfortem patří do první třídy osobních vozů. Renault užitkové vozy jsou již 14 let jedničkou v prodejích na evropském trhu, Trafic patří mezi ně a nabízí mnohé další pozitivní vlastnosti.
Renault Trafic Black Edition: První třída

Mám zkušenost s jiným Renaultem Trafic, který jsem před pár roky řídil plně obsazený a naložený až do Nizozemska. Cestující byli spokojeni a já jako řidič také. Trafic Black Edition mi tuto zkušenost potvrdil, ba ji posunul ještě výše.

Minibus působí elegantně, na čemž se podílejí kouřová skla a působivá černá barva, která zdůrazňuje vydařený design. Přístup do části pro pasažéry zajišťují posuvné dveře. Díky jejich rozlehlosti a snadnému vyklápění krajního sedadla prostřední řady je dobře přístupná i třetí řada, za kterou zůstává dost místa pro zavazadla všech cestujících. Pohodu až pro devítičlennou posádku zajišťují prostorná sedadla s příjemným čalouněním, klimatizace se samostatným ovládáním v pasažérské části a výtečné odhlučnění kabiny. Dovnitř proniká jen minimum hluku od motoru i kol, takže při konverzaci napříč řadami netřeba zvyšovat hlas.

  • Největší výkon:  84 kW/115 k
    při otáčkách 3500/min
  • Max. točivý moment: 300 Nm
    při otáčkách: 1500/min
  • Max. rychlost: 160 km/h
  • Zrychlení 0–100 km/h: neuvádí se
  • Pohotovostní hmotnost: 1958 kg
  • Užitečná hmotnost:952 kg
  • Objem nákl. prostoru:954 l
  • Spotřeba (město/mimo/kombinace): 9,2/6,7/7,6 l/100 km
  • Objem nádrže:90 l
  • Rozměry (délka/šířka/výška/rozvor): 4782/1904/1945/3098 mm
  • Pohon/převodovka: přední/6st. manuální
  • Cena: 700 900 Kč včetně DPH

Trafic se i výtečně řídí. Přispívá k tomu jak volant, jen o trochu méně skloněný, než bývá u osobního vozu zvykem, tak vskutku optimálně naladěný posilovač řízení a rovněž motor. Pod kapotou byl silnější ze dvou turbodieselů připravených pro osobní provedení modelu Trafic (115 k), který zatahuje jemně a současně důrazně odspodu. Vozu dává až nečekaný elán, který se nevytrácí ani při plném obsazení. Jeho výkon každý řidič ocení rovněž na dálnici, kde trafic nemá problém s udržením standardního dálničního tempa. Nechybí mu ani schopnost pružného zrychlení i ve vyšších rychlostech. Velmi příjemná čísla o spotřebě prozradil počítač – průměr těsně nad osm litrů na sto kilometrů. Brzdy hodnotím jako optimální – jsou totiž výkonné, ne však přehnaně ostré, a současně těžko unavitelné. Vzhledem k dobré manévrovatelnosti se dá s Traficem jezdit v pohodě i po městě. Hlídat si je třeba o něco větší šířku vozu a při zahýbání v uličkách pak přece jen delší rozvor – je třeba více nadjíždět.

Řidičský prostor je rozlehlý a řadicí páka šestistupňové převodovky je, jak to bývá u těchto vozů obvyklé, hned po ruce. Chod měla lehký a relativně přesný, přičemž vyšší převodové stupně jsou dobře přizpůsobeny předpokládaným delším trasám. Řidiči kromě výškově nastavitelného multifunkčního volantu jistě ocení i ergonomii svého pracoviště a intuitivní ovládání jednotlivých prvků.

Trafic představuje výrazně levnější alternativu k MPV. Renault nyní nabízí záruku 5 let nebo 200 000 km, což je důkazem kvality i zajímavé nabídky pro potenciální zákazníky.

Více informací hledejte na www.renault.cz/uzitkove-vozy

Dlouhodobý investiční produkt

Dlouhodobý investiční produkt

Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+17
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

A tohle už jste četli?

Zpoždění vlaku nebo autobusu? Zrušený spoj? Na tohle odškodnění máte nárok

15. 7. 2024 | Pavla Adamcová

Zpoždění vlaku nebo autobusu? Zrušený spoj? Na tohle odškodnění máte nárok

Cesta na dovolenou se může zkomplikovat nejen na letišti. Zpoždění nebo dokonce zrušení spoje postihne během léta i spoustu lidí, kteří chtějí cestovat vlakem nebo autobusem. Tady je... celý článek

Jednodenní dálniční známku zavede i Slovensko. Bude levnější než u nás

11. 7. 2024 | redakce Peníze.CZ

Jednodenní dálniční známku zavede i Slovensko. Bude levnější než u nás

Slovensko od srpna zavede jednodenní dálniční známku, která bude stát 5,40 eura (136 korun). Její cenu stanovila vláda, která schválila prováděcí vyhlášku k zákonu o dálniční známce.... celý článek

ERÚ letos rozdal rekordní pokuty. Tady je seznam hříšníků, kteří platí nejvíce

11. 7. 2024 | Pavla Adamcová

ERÚ letos rozdal rekordní pokuty. Tady je seznam hříšníků, kteří platí nejvíce

Energetický regulační úřad v letošním prvním pololetí udělil dodavatelům energií sankce za 12 milionů korun, nejčastěji kvůli nekalým obchodním praktikám. Ve stejném období loni... celý článek

Nový žebříček nejlepších letišť. Odkud se cestuje hladce?

11. 7. 2024 | Pavla Adamcová

Nový žebříček nejlepších letišť. Odkud se cestuje hladce?

Dovolenková sezóna je tu a s ní i aktuální žebříček nejlepších letišť z celkem 69 zemí. Sestavuje ho společnost AirHelp, která se zaměřuje na vymáhání náhrad za zpožděné lety. Kdo se... celý článek

Inflace je zpátky v cíli. Překvapivě klesla na dvě procenta

10. 7. 2024 | redakce Peníze.CZ | 2 komentáře

Inflace je zpátky v cíli. Překvapivě klesla na dvě procenta

Meziroční inflace v červnu zpomalila na dvě procenta, přitom v květnu spotřebitelské ceny rostly o 2,6 procenta. Nová čísla zveřejnil Český statistický úřad.

Partners Financial Services