Vodafone OneNet šetří firmám peníze
Přitom řešení jsou snadná. Jako třeba OneNet od Vodafonu pro malé a střední firmy. Přinese podnikatelům nejen výhodný balíček mobilních služeb, mobilního i pevného připojení, pevné linky či nepřetržité péče. Důležité dnes totiž je, aby firma byla co nejsnáze dosažitelná pro klienta a dokázala rychle reagovat na jeho přání. Protože úspěch v podnikání jde ruku v ruce právě s rychlou a pohotovou komunikací s klientem.
Mnohdy se podnikatel ocitne v nepříjemné situaci, kdy nemůže vzít na schůzce hovor od zákazníka a mohl by tím přijít o další obchod. Pak je praktické, když se hovor po neúspěšném vyzvánění automaticky přepojí na telefon sekretářky nebo zástupce, kteří žádost vyřídí. Tento luxus si dnes může dopřát i menší firma. Mít přístup k pevným linkám, mobilům i rychlému internetu od jednoho poskytovatele a za jeden poplatek je velmi snadné. A to díky službě OneNet od Vodafonu, která sdružuje pevné i mobilní linky a internet pod jednu snadno ovladatelnou ústřednu.
Zaměstnanci firem, které využívají toto komunikační řešení, si mohou zdarma vzájemně neomezeně volat a ani si nemusejí pamatovat celá svá telefonní čísla, ale jen praktická čtyřčíslí. Mají také k dispozici skupinovou hlasovou schránku, která pomáhá mimo pracovní dobu ukládáním vzkazů do jednoho souboru. Ten ráno přijde na předem určený firemní e-mail a vy máte okamžitě přehled o případných objednávkách, stížnostech nebo přáních.
Podtrženo a sečteno, pro vaši firmu řešení OneNet znamená jedinou fakturu s jasným přehledem o provolaných minutách a propojení zaměstnanců do jedné hlasové VPN, ve které si budou moci neomezeně volat. Služba vám navíc ušetří náklady na podnikání až o desítky procent a hlavně zabezpečí rychlé a přesné spojení se zákazníky i dodavateli.
Všichni zákazníci Vodafonu mají navíc k dispozici také OneNet Samoobsluhu, kde si sami mohou měnit nastavení účtu, přesměrovávat hovory nebo nastavit limity pro jednotlivá čísla.
Více informací na www.vodafone.cz/onenet-reseni
Sdílejte článek, než ho smažem