Zakládáme si na osobním přístupu k zákazníkům

PR článek | rubrika: PR Článek | 19. 9. 2016
„Naše kuchyně zná opravdu každý, byť si to možná ani neuvědomuje,“ tvrdí JUDr. Jaroslav Drahovzal, technicko-provozní ředitel Oresi, s nímž jsme si povídali nejen o firmě, ale také o důležitosti telekomunikačních služeb v režii Vodafonu.
Zakládáme si na osobním přístupu k zákazníkům

Proč myslíte, že vaše kuchyně zná každý?

Jedním hlediskem je samozřejmě velikost. Společnost Oresi je největším prodejcem kuchyní v České republice a jedničkou na trhu jsme především díky našim zákazníkům. A díky atraktivnímu vzhledu, flexibilitě a odbornému zázemí jsou naše kuchyně oblíbené také u filmových a televizních architektů. Proto je můžete vidět v různých televizních pořadech a seriálech, například Jak se staví sen, Rady ptáka Loskutáka, Ordinace v růžové zahradě, Cesty domů, Ulice nebo Vše o vaření a dalších.

Jak jste do tohoto stavu dospěli?

Když tato firma před více než deseti lety začínala, neuměla si takovou unikátní pozici v oboru ani představit. Oresi je typická success story o geniálním nápadu klasického selfmademana, který vůbec netušil, že se bude věnovat kuchyním. Kvůli obtížně naplnitelné potřebě sehnat kuchyň pro tetičku nebo babičku zjistil dnešní majitel, že na českém trhu neexistují kuchyně v nižší a střední cenové kategorii, a začal je hledat. Tak vzniklo Oresi.

V jaké fázi firmy se nacházíte teď?

Možná vám to bude připadat jako nadsázka, ale já vám osobně ručím za pravdivost. Oresi se celou dobu své existence nachází v jediné fázi vývoje – v rozvoji.

Obzvláště ve fázi rozvoje se každá firma potýká s konkurencí. Jak to s ní vypadá na trhu s kuchyňskými linkami?

Konkurenci máme férovou a neférovou. Velké firmy jsou si vědomy pozice Oresi jako jedničky na trhu a obratně přejímají naše komunikační slogany, názvy kampaní a marketingové prvky. V jistém smyslu je to ocenění naší práce, bereme to tak, že jsme konkurenci rádi inspirací. Pak je tu ovšem konkurence neférová, většinou spíše malá kuchyňská studia a truhlářské dílničky, které posílají své zákazníky, aby u nás získali zdarma návrh kuchyně, který se jim potom pokoušejí realizovat levněji za použití horších materiálů, méně kvalitního příslušenství a samozřejmě s kratší nebo vůbec žádnou zárukou. Mimochodem, naše záruka trvá sedm let a je pro absolutní jistotu zákazníka na naše náklady pojištěna. To nikdo jiný na trhu nenabízí.

Máte několik desítek poboček a velké množství zákazníků, což vyžaduje i kvalitní zázemí například z pohledu logistiky nebo telekomunikací.

Telefonická komunikace se zákazníky je nedílnou součástí našich služeb, proto potřebujeme kvalitní služby a pokud možno jednoduchou obsluhu. To vše v jednom balíku řešení OneNet nám před pěti lety nabídl Vodafone v rámci vypsaného výběrového řízení, proto jsme k němu přešli od konkurence.

Jaké služby od Vodafonu využíváte?

Využíváme komplexní řešení firemní komunikace OneNet téměř v plné šíři. Od mobilních a pevných linek, přes pevné datové připojení, kdy na centrále využíváme pevné symetrické datové připojení řešené z důvodu dostupnosti interních služeb Oresi pomocí primární a záložní linky, primární připojení realizované pomocí bezdrátové technologie Vodafone P2P a na prodejnách ADSL a VDSL, až po nadstavbové ICT služby, jakými jsou například Centrální internet, Managed PBX, Virtuální privátní server a zaměstnanecký program. Velkým benefitem je pro nás samoobsluha, díky které si můžeme nastavovat takřka všechny mobilní a datové služby pro celou firmu.

Vodafone neustále vylepšuje pokrytí signálem a nedávno dokonce vyhrál v nezávislém testu kvality sítě ve volání a mobilních datech v ČR a získal certifikát Best in Test od německé společnosti P3 communications GmbH. Je pro vás podobné uznání vašich dodavatelů důležité?

Vylepšování pokrytí LTE signálem nemá přímý vliv na naše podnikání, ale je vždy jen k dobru, protože nejsme nijak omezeni v přístupu na internet. Získaný certifikát je pro nás známkou kvality, svědčí o tom, že jsme vsadili na dobrého partnera a že se nám přechod k Vodafonu vyplatil.

Na úvodní fotografii: Jaroslav Drahovzal, Oresi

Penzijko s finančním bonusem

Penzijko s finančním bonusem

Založte si penzijko Conseq a získejte nejen státní příspěvky a daňovou úsporu, ale i bonus pro věrné klienty.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

-1
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

A tohle už jste četli?

Zpoždění vlaku nebo autobusu? Zrušený spoj? Na tohle odškodnění máte nárok

15. 7. 2024 | Pavla Adamcová

Zpoždění vlaku nebo autobusu? Zrušený spoj? Na tohle odškodnění máte nárok

Cesta na dovolenou se může zkomplikovat nejen na letišti. Zpoždění nebo dokonce zrušení spoje postihne během léta i spoustu lidí, kteří chtějí cestovat vlakem nebo autobusem. Tady je... celý článek

Jednodenní dálniční známku zavede i Slovensko. Bude levnější než u nás

11. 7. 2024 | redakce Peníze.CZ

Jednodenní dálniční známku zavede i Slovensko. Bude levnější než u nás

Slovensko od srpna zavede jednodenní dálniční známku, která bude stát 5,40 eura (136 korun). Její cenu stanovila vláda, která schválila prováděcí vyhlášku k zákonu o dálniční známce.... celý článek

ERÚ letos rozdal rekordní pokuty. Tady je seznam hříšníků, kteří platí nejvíce

11. 7. 2024 | Pavla Adamcová

ERÚ letos rozdal rekordní pokuty. Tady je seznam hříšníků, kteří platí nejvíce

Energetický regulační úřad v letošním prvním pololetí udělil dodavatelům energií sankce za 12 milionů korun, nejčastěji kvůli nekalým obchodním praktikám. Ve stejném období loni... celý článek

Nový žebříček nejlepších letišť. Odkud se cestuje hladce?

11. 7. 2024 | Pavla Adamcová

Nový žebříček nejlepších letišť. Odkud se cestuje hladce?

Dovolenková sezóna je tu a s ní i aktuální žebříček nejlepších letišť z celkem 69 zemí. Sestavuje ho společnost AirHelp, která se zaměřuje na vymáhání náhrad za zpožděné lety. Kdo se... celý článek

Inflace je zpátky v cíli. Překvapivě klesla na dvě procenta

10. 7. 2024 | redakce Peníze.CZ | 2 komentáře

Inflace je zpátky v cíli. Překvapivě klesla na dvě procenta

Meziroční inflace v červnu zpomalila na dvě procenta, přitom v květnu spotřebitelské ceny rostly o 2,6 procenta. Nová čísla zveřejnil Český statistický úřad.

Partners Financial Services