Kde žije nejvíc dlužníků v Česku? Podrobná mapa exekucí
17. 7. 2024 | Kateřina Hovorková
![Kde žije nejvíc dlužníků v Česku? Podrobná mapa exekucí](https://js.pencdn.cz/acimage/w180/459160.jpg)
Podívejte se, kolik lidí má v jednotlivých obcích exekuce nebo prochází oddlužením.
Zdroj: Shutterstock
Komerční spolupráce
Analýzy a audity jsou běžným krokem, který se provádí při zkoumání webových stránek, zdali jsou v pořádku, mají správnou strukturu a dobře vypracované SEO. Je skutečně mnoho různých druhů analýz a dnes si o jedné z nich popovídáme s předním specialistou na SEO.
Co si můžeme představit pod pojmem obsahový audit?
Tady se jedná o celkový pojem, kdy audit může skutečně odhalit různé slabiny a zjistit vše potřebné pro to, aby obsahová strategie webu měla pevné základy, na které se dá spolehnout a případně na nich dále budovat. V podstatě je to taková inventura webových stránek, která se ještě rozděluje podle toho, co se v podstatě potřebujete dozvědět.
To znamená, že se ještě obsahový audit rozděluje?
Kritéria se především budou týkat toho, co se rozhodnete auditovat a jaká data chcete analyzovat. Existují různá zaměření. Základní stránky celkového webu, cílové stránky, rovněž PR články, návody, je to skutečně různé, stejně tak, jako jsou různé weby.
Můžete nám vysvětlit proč je dobré vůbec takový audit provádět, není to zbytečně vynaložená práce?
Nebudeme si zde vyprávět pohádky, že všechno bude hotové během chvilky. Audity obsahu mohou a leckdy jsou i časově náročné, ale na druhou stranu, pokud chcete mít skutečně efektivní webové stránky, tak je to nezbytně nutné. Vytváříte poté vysoce kvalitní obsah, budujete tak svoji značku, pověst firmy a v podstatě i důvěru svých zákazníků. Je to investice, která se přirozeně vrátí ve větší návštěvnosti uživatelů a to celkově má velmi příznivý dopad na celou společnost.
Michal Kuchař
Takže jak se zdá, tak je to velmi přínosná práce. Dá se tento audit ještě využít jinak?
Je to tak, že vše je velmi úzce propojené a údaje, které získáme při auditu obsahu, využijeme ke zlepšení SEO. Odhalíme tak silné, ale rovněž i slabé nebo zbytečné stránky a to jsou jen střípky. Díky tomu pracujeme na vybudování stabilního webu s kvalitním obsahem. Firma si tak udrží přední pozici v boji se svojí konkurencí, ale to již zasahujeme do jiné problematiky.
Sdílejte článek, než ho smažem