Články | Jiří Šedivý | 22. 9. 2004 | 1 komentář
![Čistá mzda tvoří pouhou polovinu nákladů na práci]()
Náklady na práci jednoho zaměstnance, to nejsou jenom jeho mzda a zákonné pojištění, ale řada dalších nezbytných výdajů. Je u nás práce drahá, nebo levná? Jaké jsou podíly nemzdových nákladů, tedy odvodů do zákonných fondů, státní kasy a dobrovolných výdajů?
Články | Simona Ely Plischke | 27. 2. 2004
![Poslední bankovní pole nezorané]()
Malé a střední podniky si často stěžují na obtížný přístup ke zdrojům financování. V poslední době ale jakoby se s těmito produkty roztrhl pytel. Proč to tak je a čím se banky snaží trumfnout konkurenci, a podmanit si tak tento poslední nedobytý segment?
Články | Simona Ely Plischke | 3. 2. 2004
![Podnikatelův slabikář]()
Hledáte nejlepší podnikatelský účet? Potřebujete peníze a nevíte, kdo nabízí nejlepší podmínky? Nebo novou kancelář a nevyznáte se na trhu hypoték? Odpověď na tyto a spoustu dalších otázek naleznete v naší právě rozšířené sekci pro podnikatele.
Články | redakce Peníze.CZ | 2. 12. 2005
![Události uplynulého měsíce: listopad]()
Uteklo vám v listopadu něco z našeho denního zpravodajství? Víte, co se událo v oblasti bankovnictví, daní, bydlení, investování a dalších? Jste si jisti, že jste nepropásli některou z povinností vůči státu? Nahlédněte do výběru listopadových událostí.
Články | Kristýna Havligerová | 18. 9. 2003
![Vyplatí se elektronické, či embosované karty?]()
Elektronické karty jsou pro každého, na embosované karty si však sáhne jenom někdo, protože náklady na jejich vedení jsou vyšší. Mají oproti elekronkám několik výhod, jsou ale dražší a zneužitelnější. Vyplatí se vůbec pořízení takové karty?
Články | Jiří Šedivý | 5. 11. 2003
![Podnikatelské účty? Porovnány a seřazeny.]()
Po letním srovnání běžných účtů občanů společnost Scott & Rose tentokrát svým měřícím metodám vystavila účty pro podnikatele. Rozdíl mezi nejlevnějším a nejdražším účtem může přesáhnout až 17 000 Kč za rok.
Články | Kristýna Havligerová | 1. 12. 2003
![Klíč k úspěchu? Klient.]()
Křížový prodej už dnes patří k standardním postupům, které by měla každá banka ovládat. Udržet si stávající a získat nové klienty může jedině tak, že jim poskytne co nejširší nabídku produktů a pomůže při výběru těch správných.
Články | Jan Heřman | 8. 2. 2005
![Evropské programy bank: objev roku, nebo marketing?]()
Příliv miliard korun ze strukturálních fondů na investiční projekty uvítaly i české finanční ústavy. Velká bankovní trojka přispěchala se speciálními produkty. Co všechno banky nabízejí a čím se snaží odlišit od konkurence?
Články | Kateřina Boušová | 22. 9. 2006
![Internetové bankovnictví: jsou vaše peníze v bezpečí?]()
V souvislosti s případy vykradených účtů začaly banky na svoje klienty apelovat, že žádný elektronický produkt není úplně bez rizika a že vzájemná spolupráce je nezbytná. Jak se tedy v rámci internetového bankovnictví chovat bezpečně? Jaké druhy zabezpečení banky nabízejí? Jaké jsou hlavní způsoby podvodů a jak se proti nim chránit?
Články | redakce Peníze.CZ | 14. 7. 2003
Běžné účty jsou klasickým produktem sloužícím nejen k platbám, ale i k rychlému výběru hotovosti. Jsou využívány pro naprostou většinu transakcí, ať už máme na mysli příjem plateb za prodané zboží či služby, úhrady přijatých faktur, splátek úvěrů či leasingu, výplaty mezd zaměstnancům a dalších plateb.
Články | Kristýna Havligerová | 26. 11. 2003
![Družstva a společenství vlastníků mají své konto]()
Před několika dny představila ČSOB Družstevní konto. Produkt, který má pomáhat společenstvím vlastníků jednotek a bytovým družstvům řešit finanční otázky. Existuje důvod, proč si konto pořídit?