Aktuality | Petr Kučera | 20. 9. 2019 | 1 komentář
![Majitel řetězců Billa a Penny kupuje CK Fischer, vznikne obr]()
Finanční skupina KKCG podnikatele Karla Komárka prodala cestovní kancelář Fischer německé skupině REWE. Ta už v Česku vedle supermarketů Billa a diskontu Penny Market vlastní i značky Exim Tours a Kartago Tours, zastřešené skupinou Der Touristik.
Aktuálně.cz | Kateřina Vokurková | 1. 3. 2015 | 5 komentářů
![Kdo napodobí Tesco? E-shop s potravinami řetězce jen slibují]()
E-shop s potravinami od Billy, Albertu, Lidlu, Kauflandu nebo Globusu chybí pětině Čechů. Řetězce brzdí značné investice, objevují se noví hráči.
Aktuality | Petr Kučera | 6. 10. 2021 | 7 komentářů
![Billa vrátí 100 Kč z nákupů, láká stravenková firma]()
Lidé, kteří v obchodním řetězci Billa zaplatí stravenkovou kartou od společnosti Edenred, dostanou při každém druhém nákupu nad 500 korun automaticky 100 korun zpět.
Když se řekne | redakce Peníze.CZ | 15. 11. 2023
![Prodejní doba obchodů 17. listopadu. Jak je otevřeno ve státní svátek]()
Čeká nás prodloužený víkend. V pátek je svátek. Musíte obstarat nákupy už den předem, nebo není třeba lámat si hlavu? Tady je přehled otevírací doby řetězců.
Aktuálně.cz | Petr Kučera | 21. 8. 2011 | 4 komentáře
![Zapomeňte na PIN. Supermarkety spouští nový typ karet]()
Mezi prvními obchody, které začnou běžně přijímat bezkontaktní platební karty, budou hypermarkety Interspar a supermarkety Spar.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 16. 1. 2024
![Prodej potravin v Česku ovládá šest řetězců. Nová čísla]()
Český maloobchodní trh ovládá šest obchodních řetězců, které v něm drží 75procentní podíl. Tito obchodníci v průběhu let postupně zvyšují své marže a zisky. Potvrdila to nová studie vědců z Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity, kterou dnes zveřejnili ve spolupráci s Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 5. 3. 2024 | 1 komentář
![Billa mění logo i vzhled prodejen. Má i nový slogan]()
Obchodní řetězec Billa mění komunikaci směrem k zákazníkům a spolu s tím také svůj design. Nová identita řetězce se nese v duchu aktuálního trendu – zdravého životního stylu a přírodního designu.