Call centrum

Přímé bankovnictví ztrácí lesk

Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001

Přímé bankovnictví ztrácí lesk
-29

Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.

Kdo je kdo v pojišťovně: vedoucí oddělení péče o zákazníky

Když se řekne | Věra Tůmová | 29. 10. 2011

Kdo je kdo v pojišťovně: vedoucí oddělení péče o zákazníky
-6

Šéfka call centra je šedá eminence pojišťovny: osobně se s ní téměř nesetkáte, ale ona přesto musí vědět, co jako klienti chcete a potřebujete. A abyste byli spokojení vy jako klienti, musí být spokojení i její podřízení, což jsou především operátoři call centra, na jejichž práci denně dohlíží.

Pozor, jde po vás pomeranč!

Články | Petr Vykoukal | 17. 10. 2001

Pozor, jde po vás pomeranč!
-3

Nová oranžová strategie nizozemské banky ING by jí měla pomoci proniknout na český retailový bankovní trh. Její spořící Oranžové konto může svými parametry (bez výpovědní lhůty, bez poplatků, úroková sazba 4,2 procenta) pěkně zamíchat kartami v českém drobném bankovnictví.

Domácí asistence: ano, nebo ne?

Články | Kateřina Boušová | 11. 4. 2006 | 1 komentář

Domácí asistence: ano, nebo ne?
0

Asistenční služby asi znáte spíše ve spojení s povinným ručením či cestovním pojištěním. Hodit se ale mohou i v domácnosti: asistenční služba se postará o okamžité řešení havárií a závad, běžné opravy nebo dokonce o zajištění náhradního ubytování. V západní Evropě je tato služba zcela běžná, v České republice ji v rámci pojištění domácnosti zatím nabízí tři pojišťovny a k úvěru na bydlení také jedna stavební spořitelna.

Česká spořitelna má telefonní bankéře

Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář

Česká spořitelna má telefonní bankéře
+1

Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.

Kdo je kdo v pojišťovně: operátorka call centra musí umět poradit každému

Když se řekne | Martin Vlnas, Věra Tůmová | 30. 9. 2011 | 2 komentáře

Kdo je kdo v pojišťovně: operátorka call centra musí umět poradit každému
+2

Na první pohled se může zdát, že práce operátorů v call centru pojišťovny musí být nuda a stereotyp. Naopak! Uklidňování rozčileného klienta nebo skládání puzzle z kusých informací je někdy adrenalinový sport. Operátorka navíc musí zvládat i všetečné dotazy pojišťovacích makléřů, kteří pojistky prodávají.

Investiční atraktivita ČR: lepší image než výsledky

Články | Simona Ely Plischke | 6. 10. 2006

Investiční atraktivita ČR: lepší image než výsledky
+4

Česká republika je pro investory sedmou nejatraktivnější zemí světa. Svoji image ale může zhodnotit ještě lépe, z evropských zemí má totiž mezi investory čtvrté nejlepší renomé. Je novým automobilovým srdcem Evropy, s investicemi do výzkumu a vývoje už to ale tak slavné není. Podívejme se na investiční atraktivitu nejen České republiky.

U nás můžete na záchod kdykoliv. Call centra slibují změnu

Co se děje | Hana Vincourová | 18. 8. 2020 | 3 komentáře

U nás můžete na záchod kdykoliv. Call centra slibují změnu
+7

Jsme konečně normální call centrum. Neplníte nesmyslné normy, nedržíme vás u počítače bez jídla, bez pití a bez možnosti si odběhnout, láká pojišťovna nové pracovníky.

Konec otravných volání. Jak funguje stopka na nevyžádané hovory

Co se děje | Jana Divinová | 7. 2. 2022 | 30 komentářů

Konec otravných volání. Jak funguje stopka na nevyžádané hovory
+179

Ty nejlepší hrnce, energie za opravdu výhodnou cenu nebo třeba neodolatelně výnosná investice. S takovými nabídkami by už vám neměl nikdo volat – jestli jste s tím předem nesouhlasili. Přísnější pravidla, která přinesla letošní novela, ale začnou naplno fungovat až od července. V čem pomůže a na co si dál dávejte pozor?

Převodník měn

Prohození měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services