Banky | Věra Tůmová | 2. 11. 2007 | 2 komentáře
Pro odborníky je letos Bankou roku 2007 Komerční banka, pro laickou veřejnost je jednoznačně Nejdůvěryhodnější bankou Česká spořitelna. Banky prý inovují a zaměřují se na klienty. Že by se blýskalo na lepší časy?
Aktuality | Petr Kučera | 4. 8. 2023 | 7 komentářů
Moneta Money Bank nabízí jako první v Česku duhovou platební kartu. Limitovanou edici vydává u příležitosti LGBT+ festivalu Prague Pride.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 5. 3. 2024 | 1 komentář
Obchodní řetězec Billa mění komunikaci směrem k zákazníkům a spolu s tím také svůj design. Nová identita řetězce se nese v duchu aktuálního trendu – zdravého životního stylu a přírodního designu.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 28. 8. 2015 | 1 komentář
Designérka erotických pomůcek, tvůrce dostupné 3D tiskárny, zakladatel jednoho z největších českých e-shopů a další úspěšní podnikatelé. Byli v pravý čas na pravém místě. Připraveni, s tím pravým nápadem. Našli díru na trhu. Ptáme se jich, jak na to.
Co se děje | Jana Divinová | 2. 6. 2023
Do soutěže Kanceláře roku se letos přihlásilo 75 účastníků. Galerie vám ukáže deset oceněných.
Články | Tomáš Janča | 2. 5. 2001
Určitě si vybavíte nejednu zprávu v médiích či přímo nějakou reklamní kampaň, která vám slibovala rychlé a přitom bezpečné zhodnocení peněz. Finanční newspeak takové konání výstižně nazývá investiční pornografií.
Když se řekne | Jana Králová | 21. 6. 2021 | 10 komentářů
Fotogalerie: Prohlédněte si výjimečné interiéry firem, které ocenila porota pátého ročníku soutěže Kanceláře roku.
Co se děje | Gabriel Pleska | 23. 6. 2022 | 7 komentářů
Kanceláře končí, lidi se nevrátí. Tak se to říkalo. Do šestého ročníku soutěže o Kanceláře roku se ale přihlásilo sedmdesát účastníků. Kanceláře se dál budují. Nahlédněte do galerie těch nejlepších.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 6. 9. 2014
Pozornost si vydobyla, když získala cenu za studentský design. Samozřejmě k tomu přispělo to, že šlo o design erotickcých pomůcek. Že ale Anna Marešová nehraje na laciný efekt, to už víme z první části rozhovoru. V té druhé si budeme povídat obecněji o designu v zemi, kde je designérem každý, kdo vymaluje pokoj na růžovo.
Publicistika | Petra Dlouhá | 13. 6. 2016 | 2 komentáře
Sto padesát osm centimetrů vysoká blondýnka vyráží do Londýna jednat se zástupci největší britské společnosti vyrábějící erotické pomůcky. „Proti mně sedí tři chlapíci kolem padesáti, nad pivem. Chvíli dělají fórky. A pak se jeden zeptá, jestli už mi bylo osmnáct.“
Články | Lukáš Půda | 21. 9. 2001
Rozhovor | Ondřej Tůma | 4. 1. 2014 | 3 komentáře
„Představa designu jako něčeho drahého a luxusního je mylná. Design je disciplína demokratická, ve všem a pro všechny. Každou věc musí přece někdo navrhnout,“ říká v exkluzivním rozhovoru Lenka Žižková, ředitelka Design Cabinetu CZ, která pomáhá studentům a absolventům uměleckých a průmyslových škol s prvními krůčky v nesmlouvavém světě profesionálního designu.
Platební karty | Milan K. Osvaag | 8. 6. 2007
Banky vymyslely další lákadlo na klienty: platební karty s vlastním designem. Od června si mohou podobu karty navrhnout zákazníci Komerční banky a ČSOB. Další banky se přidají za půl roku.
Články | Jan Žáček | 9. 8. 2002
Internetová prezentace splátkové YES karty je pouhým letákem přeneseným na internet. Uživatelé těchto karet asi internet nepoužívají, jinak by si jejich vydavatel nemohl dovolit tak nezajímavý web.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 30. 8. 2014 | 2 komentáře
Uznání odborníků sklidila už za svůj projekt Tramvaj pro Prahu. Mediálně známá ale začala být až díky vítězství v Národní ceně za studentský design s kolekcí erotických pomůcek Whoop de doo. I když mohla jít pracovat do zahraničí, rozhodla se nakonec zůstat v Česku a rozjet vlastní podnikání, které se netočí jen kolem Venušiných kuliček a vibrátorů.
Články | Tomáš Skřivánek | 8. 12. 2000
Vymazat z mysli zaměstnanců a veřejnosti negativní asociace spojené se značkou IPB a nahradit je jednotnou, velkou a významnou ČSOB, je momentálně největší pracovní výzvou pro Jana Stolára (51), šéfa komunikace a tiskového mluvčího Československé obchodní banky.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 1. 2015 | 12 komentářů
Mívali jsme čtyři vysoké umělecké školy. Dávno tomu. Dnes chrlí absolventy těchto oborů řada regionálních univerzit. Uživí se? A je vůbec o jejich práci zájem, nebo spíš vítězí obecný nevkus? V dvojrozhovoru nám odpovídají dva profesoři Vysoké školy uměleckoprůmyslové.
Články | Tomáš Hampl | 13. 12. 2001
Zavedení společné měny předcházelo řada let příprav. Kdy se rozhodlo o jejím zavedení? Jak vznikaly návrhy nových bankovek a mincí?
Jak na to | Michal Chleboun | 19. 3. 2012 | 1 komentář
Z předchozí kapitoly víte, jak široce můžete přistoupit k disciplíně, která se nazývá marketing. V počátcích firmy ho ale přece jenom budete muset pojmout poněkud umírněněji, protože prostředky obětované podnikání musíte využívat optimálně.
Články | Danuše Pecharová | 13. 4. 2001
Dramatické finále bankovního kola. Podle autorky seriálu webových hodnocení rakouská banka nedokázala porazit svého německého rivala. Porota serveru Peníze.CZ je ale opačného názoru...
Sloupek | Jan Stuchlík | 12. 12. 2007 | 80 komentářů
Vážení čtenáři, přišli jste na náš server a nejspíš jste čekali své staré dobré Peníze.cz. Teď to tady patrně nepoznáváte, přestože adresa, kterou jste zadali, je stále stejná. Oranžovou vystřídala modrá. Články, produkty, kalkulačky jsou uspořádány jinak, než jak jste byli zvyklí. To proto, abyste se ke všemu dostali rychleji a snadněji než dosud. Ta největší změna je ovšem na první pohled vidět jen málo. Změnili jsme filosofii našeho portálu.
Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001
Články | Lukáš Půda | 12. 10. 2001
Články | Lukáš Půda | 27. 9. 2001
Články | Lukáš Půda | 23. 3. 2001
Pokud dnes žádá klient u Citibank o vydání kreditní karty a bydlí přitom na malém městě, má smůlu. Banka totiž produkt poskytuje pouze klientům majícím bydliště či práci v jednom z devíti vyvolených měst. Dříve inzerovaná snaha Citibank o vstup do retailového bankovnictví tak vyznívá poněkud komicky.
Články | Danuše Pecharová | 16. 3. 2001
Největší banka v zemi – ČSOB má velmi nedokonalé a jednoduché webové stránky. Informace na nich jsou velmi nepřehledně organizovány, uživatel je nucen v některých sekcích dlouze rolovat, obsahují mnoho textu na jednu stránku.
Články | Dušan Hradil | 30. 11. 2001