Když se řekne | Jana Divinová | 21. 3. 2022 | 73 komentářů
![Kdo vlastní obchodní řetězce a které jsou české. Přehled]()
Kam míří zisky, které vydělají největší obchodní sítě v Česku? A kde nakupovat, když je pro vás rozhodující jejich tuzemský původ? Projděte si seznam.
Když se řekne | Jana Divinová, Pavla Adamcová | 13. 2. 2024 | 8 komentářů
![Kdo vlastní obchodní řetězce a které jsou české. Přehled]()
Kam míří zisky, které vydělávají největší prodejci v Česku? Projděte si seznam.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 18. 6. 2024
![Největší e-shopy v Česku. Žebříček podle tržeb za rok 2023]()
Největším e-shopem v Česku podle výše tržeb zůstává Alza, která podle odhadu webu CzechCrunch loni v tuzemsku prodala zboží za téměř 27 miliard korun. Druhý online supermarket Rohlík přesáhl hranici deseti miliard korun, ke které se zdola přiblížil prodejce elektroniky Datart na třetím místě.
Co se děje | Jana Divinová | 8. 5. 2023 | 2 komentáře
![Levnější nábytek o desítky procent. Porovnali jsme ceny za hranicemi]()
Stejné zboží, stejný obchod, ale výrazně jiná cena. Nakupovat u sousedů Česka se teď vyplatí nejen potraviny, ale třeba i nábytek.
Co se děje | Jana Divinová | 7. 9. 2023 | 2 komentáře
![Ikea zlevňuje. Vyplatí se ještě kupovat nábytek v Polsku?]()
Řetězec v Česku prakticky maže loňské zdražení. Porovnali jsme aktuální ceny se sousedními státy.
Infografika | Gabriel Pleska | 20. 10. 2023
![Ikea zase zlevňuje. Velké srovnání cen v Česku a okolních zemích]()
Nejznámější nábytkářský řetězec oznámil novou vlnu zlevňování. Týká se 2400 výrobků, dalších 3300 zlevnil už v září. Porovnali jsme ceny v Česku, Polsku, Německu, Rakousku a na Slovensku.
Aktuality | Petr Kučera | 17. 2. 2022 | 8 komentářů
![Kdo je Obchodník roku? Projděte si výsledky soutěže]()
Titul Mastercard Obchodník roku 2021 získala síť lékáren Dr.Max. Obhájila tak své vítězství z minulého roku. Druhá letos skončila – stejně jako před rokem – Ikea (vítěz ročníků 2019 až 2013), třetí je dm drogerie markt.
Sloupek | Michal Kašpárek | 31. 12. 2013 | 3 komentáře
![Deset věcí, které jsme před rokem nevěděli]()
Konina v Ikea, sledovací program PRISM, papež jako oblíbenec levice: seznamte se s letošními černými labutěmi.
Aktuality | Jiří Hovorka | 18. 8. 2020 | 3 komentáře
![IKEA otevírá výdejní místo v Liberci, další bude ve Zlíně]()
Řetězec IKEA otevírá druhé výdejní místo v Česku pro objednávky ze svého webu, a to v Liberci na adrese Budyšínská 1400 v areálu hypermarketu Albert.
Aktuality | Jiří Hovorka | 30. 10. 2019
![IKEA snižuje cenu za doručení lehčího zboží z e-shopu]()
Řetězec IKEA částečně zjednoduší možnost nákupu online. Zboží z e-shopu začne od 31. října doručovat za jednotnou cenu 300 korun, pokud hmotnost celé objednávky nepřekročí 30 kilogramů.
Aktuality | Petr Kučera | 21. 1. 2020 | 3 komentáře
![IKEA míří do regionů, otevře sedm výdejních míst]()
Obchodní řetězec IKEA letos v Česku otevře výdejní místa v sedmi krajských městech: Plzni, Liberci, Českých Budějovicích, Ústí nad Labem, Hradci Králové, Zlíně a Karlových Varech. Na dnešním setkání s novináři to oznámilo vedení tuzemské pobočky švédského prodejce nábytku a bytových doplňků.
Aktuality | Petr Kučera | 17. 2. 2021 | 2 komentáře
![Obchodníkem roku už není IKEA. Projděte si výsledky soutěže]()
Titul Mastercard Obchodník roku 2020 získala síť lékáren Dr.Max. S velmi těsným náskokem na první místě nahradila vítěze sedmi předešlých ročníků – společnost Ikea, která letos obsadila druhé místo.
Aktuality | Petr Kučera | 28. 5. 2020
![IKEA otevírá první výdejní místo v regionech]()
Řetězec IKEA otevírá první z nových výdejních míst v Česku, a to v Kutnohorské ulici v Hradci Králové. Objednávat zboží s doručením do tohoto výdejního místa mohou zájemci od pondělí 1. června, první zásilky si vyzvednou v pátek 5. června.
Aktuality | Petr Kučera | 26. 1. 2021 | 4 komentáře
![IKEA otevře další výdejní místa, vylepšila restauraci]()
Řetězec IKEA letos otevře tři nová výdejní místa v regionech, a to v Plzeňském, Karlovarském a Ústeckém kraji. Spolu s dalšími novinkami to oznámila na dnešní tiskové konferenci.
Sloupek | Michal Kašpárek | 1. 3. 2013 | 9 komentářů
![Koninový skandál: cena za to, že nechcete vidět krev]()
Ponaučením z koninového skandálu ať je to, že cool obchody a jídelny odlišuje od ušmudlaných bister a pofiderních náleven mnohdy jen lepší marketing. Regály můžou mít vycíděné a štít naleštěný, ale řetězec dodávek skryje špínu tam i tam.