Články | Jan Žáček | 1. 11. 2002
![Jako zelený ostrov v modrém moři...]()
... lze charakterizovat webové stránky Kooperativy. Na jejich provedení jsme si posvítili v dalším díle našeho seriálu hodnocení internetovových prezentací. Po několika týdnech zoufalství přišlo na řadu skutečně povedené dílo.
Články | Jitka Wallischová | 26. 10. 2001 | 1 komentář
![Diety za všechny peníze]()
Napadlo vás někdy, kolik jsou lidé ochotni utratit za to, aby je někdo trápil? Pozor, nemám na mysli žádné perverzní sexuální praktiky, ale docela obyčejné diety.
Články | Tomáš Prouza | 13. 12. 2001
![Nejlepší banky roku 2001]()
Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.
Články | Leoš Bárta | 21. 9. 2001
![Když za čtvrté je za pět]()
Hodnotit internetovou prezentaci IPB Pojišťovny je pro mne dnes úkolem vpravdě nadlidským. Žádná taková prezentace totiž neexistuje. Ne že by tomu tak bylo vždy, ale důležitý je fakt, že TEĎ neexistuje.
Články | Danuše Pecharová | 20. 7. 2001
![Šedý průměr Vojenského penzijního fondu]()
Jednoduché, vzdušné stránky, které se snadno natahují. Jinak graficky ani technicky nic zajímavého. Jen šeď a šeď.
Články | Leoš Bárta | 7. 12. 2001
![Když YES znamená víc než ANO]()
Je to naposledy v letošním roce. Je to poslední prezentace ve skupině úvěrových karet. Za několik dní budeme znát vítěze. Web yeskarta.cz nepatří rozhodně mezi průměrné www stránky. V čem převyšuje ostatní a kde má co dohánět?
Články | Jan Žáček | 27. 9. 2002
![Nepatrné zlepšení po českomoravsku]()
Ve světě internetu letí vše kupředu hyperrychlostí. Zda si toho všimli tvůrci webu Českomoravského penzijního fondu, je otázkou. Podívejte se na výsledek třetí části naší soutěže Best Web 2002 v kategorii penzijní fondy.
Články | Tomáš Prouza | 8. 1. 2003 | 1 komentář
![Nemovitosti - tajný tip?]()
A což takhle obohatit si portfolio o nemovitosti? Ano, zatím jde o velmi netradiční investici, ovšem rok 2003 bude vhodným obdobím pro tyto investice.
Články | Tomáš Skřivánek | 19. 12. 2001
Tisková zpráva Českého Telecomu ke zdražení platnému od února 2002.
Články | Tomáš Skřivánek | 3. 4. 2001 | 1 komentář
![Komerční banka má internetové bankovnictví]()
Zatímco významné světové banky, naposledy ABN Amro Bank, ustupují od záměru vybudovat internetové banky, v ČR je situace opačná. Jen během dubna se chystají do ringu vstoupit tři banky. První z nich – Komerční banka – své internetové bankovnictví spustila hned počátkem měsíce.
Články | Petr Vykoukal | 10. 7. 2002
![Citibank: Bez klíčů a bez krabiček]()
První z představovaných internetových bankovnictví trochu vybočuje z řady. Na rozdíl od konkurentů nešla Citibank cestou "nedobytných trezorů", ale spíše se snažila o jednoduchost a pohodlnost. Můžete posoudit sami, jak se jí to povedlo.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 16. 5. 2024
![Pozor na Temu. Manipuluje a nechrání uživatele, stěžuje si dTest]()
Skupina evropských spotřebitelských organizací včetně českého dTestu podala stížnost na čínské online tržiště Temu.
Články | Leoš Bárta | 17. 5. 2002
![Ani slunce, ani déšť – jen londýnská mlha]()
Obrázky jak z londýnského předměstí na vás čekají hned na titulní stránce hypos.cz. Hodnocením internetové prezentace Hypo stavební spořitelny se tak dostáváme do druhé části tohoto kola soutěže Best Web 2002.
Články | Petr Vykoukal | 30. 8. 2002
![Dvě ceny pro jednoho]()
Nejlepší web mezi nákupními úvěrovými kartami byl vybrán. Milým překvapením pro vítěze může být, že není jen favoritem odborné poroty, ale odnáší si i čtenářskou cenu.
Články | Jan Žáček | 22. 11. 2002
![Oranžová pojišťovna]()
Pomeranče, cesta životem, oranžové konto a pojištění jsou pojmy které se vám mohou vybavit, když se řekne ING. Utečme od obvyklé pojišťovací modré k veselé a hravé oranžové barvě stránek ING pojišťovny. Přichází poslední díl hodnocení webových stránek pojišťoven.
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
![Přímé bankovnictví ztrácí lesk]()
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Články | Leoš Bárta | 23. 11. 2001
![O prezentaci, která je OK]()
Hodnocení www prezentací finančních institucí se dostalo v posledním letošním kole do zvláštní situace. Hodnotit se totiž budou stránky finančních produktů, tzv. produktové microsites. To je ale trochu jiná práce, než na kterou jsme byli zvyklí. Přicházejí nová měřítka a jiné souvislosti. A zůstanou jen dobré weby.
Články | Petr Vykoukal | 7. 8. 2002
![Omezený GÉnius]()
Graficky zajímavé, uživatelsky příjemné, s nemnoha funkcemi, běžnému uživateli bankovního účtu však úplně dostačující. Tak by se stručně dalo shrnout internetové bankovnictví GE Capital.
Články | Jan Žáček | 11. 10. 2002
![Jako páté kolo u vozu]()
Modrá nemusí být vždy dobrá, což znovu potvzují stránky penzijního fondu České spořitelny. Díky změně corporate identity sice došlo k předělání celého webu, změny ale nevedly ke zkvalitnění stránek.
Články | David Petráček | 11. 2. 2002
![Kapitálové trhy v týdnu od 4. do 8. 2.]()
Zprávy o účetních problémech poslaly kurzy na amerických burzách k jihu. Níže byl Nasdaq naposledy před čtvrt rokem.
Články | Leoš Bárta | 2. 11. 2001
![O Abrahamovi a jeho synu Izákovi]()
Hodnocením internetové prezentace GE Capital Leasing se dostávám k části jedné z největších světových korporací – General Electric. Byl by Tomáš Alva spokojen s přístupem svých českých spolupracovníků ke klientovi? Jak dopadl pokus vytvořit portál tam, kde jiní tvoří několikastránkovou statickou prezentaci?
Články | Tisková zpráva | 24. 3. 2005 | 1 komentář
![Internetová reklama vloni dosáhla 760 miliónů Kč]()
Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT) Unie vydavatelů na základě průzkumu trhu internetové reklamy odhadla, že celkový hrubý obrat internetové reklamy v roce 2004 dosáhl 760 miliónů Kč. Letos odhaduje růst na přibližně 36 %. Tím v roce 2005 hrubý obrat internetové reklamy zřejmě překoná 1 miliardu Kč.
Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001
![Jdeme si pro tebe, český kliente]()
Většina zahraničních bank, které přišly na český trh začátkem devadesátých let, se zpočátku soustředila na podnikovou klientelu. Čas však změnil českého klienta a tím i jeho atraktivitu pro tyto původně "korporátní" banky.
Články | Lucie Šťastná | 22. 11. 2001
![Jak přijít o doménu]()
Internetová doména je sice jen několik různých písmen, ale pro některé má ceny statisíců nebo i milionů korun. Je jednoduché si ji zaregistrovat - a zdá se, že je jednoduché o ni i přijít. Už se to párkrát stalo.
Články | Marta Šmídová | 9. 11. 2001
![Kolik stojí rande]()
"Ty ještě nikoho nemáš!?" Přátelé se asi nespokojí s odpovědí, že tři roky od posledního rozchodu uběhly příliš rychle. A ani vás už vlastně nebaví trčet na firemních večírcích bez partnerky a vítat nový rok jen s lahví alkoholu jako filmová Bridget Jonesová.
Články | Leoš Bárta | 31. 8. 2001
![O obru a trpaslíkovi]()
Podle objemu předepsaného pojistného za rok 2000 se zcela jednoznačně drží na 1. místě na českém trhu Česká pojišťovna. To překvapí opravdu jenom málokoho. Jenže ono se správně říká, jsi-li obrem ve svém povolání, hleď, abys nebyl jinde trpaslíkem.
Články | Danuše Pecharová | 22. 6. 2001
![Tmavomodrý svět První investiční]()
Stránky plné modré a šedé budí zpočátku dobrý dojem - ten však není naplněn. O kus dál totiž narazíte na technické nedostatky, které slibný úvod poněkud kazí.
Články | Petra Postlova | 11. 2. 2003
SERVIS 24 Internetbanking zvolen Finančním produktem roku 2002 a má již více než 91 000 aktivních klientů
Články | redakce Peníze.CZ | 6. 1. 2006
![Události uplynulého měsíce: prosinec]()
Uteklo vám v prosinci něco z našeho denního zpravodajství? Víte, co se událo v oblasti bankovnictví, daní, bydlení, investování a dalších? Jste si jisti, že jste nepropásli některou z povinností vůči státu? Nahlédněte do výběru prosincových událostí.
Články | David Petráček | 10. 11. 2003
![Akcie: Už ani příznivé zprávy trhy nepovzbudily]()
Přestože byla na trzích zveřejněna výrazně pozitivní data, nedokázala v některých případech přimět investory k dalším nákupům, především kvůli již tak dosti vysokým cenám.