Rozhovor | Ondřej Tůma | 11. 5. 2019 | 3 komentáře
![Poslední hradba offline světa]()
Proč papírové knížky nedopadly jako cédéčka? „Čtečky se sice zdokonalují, pořád se ale jen snaží tvářit jako kniha, přitom jí nesahají ani na paty,“ říkají zakladatelé úspěšného nakladatelství Jan Melvil Publishing.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 4. 5. 2019 | 2 komentáře
![Život je krátký a knížek spousta]()
Během hospodářské krize nakladatelství Jan Melvil Publishing málem nepřežilo. Nakonec mu zachránila život specializace na osobní rozvoj a produktivitu. Dnes patří mezi nejzajímavější podniky na českém knižním trhu. Přečtěte si rozhovor s jeho zakladateli Tomášem Baránkem a Vítem Šeborem.
Jak na to | Michal Kašpárek | 11. 1. 2013 | 3 komentáře
![Sedm lekcí z 645 e-booků prodaných bez nakladatele]()
Slyšte dobrodružný příběh jednoho podnikatelského experimentu a vezměte si užitek z jeho výsledků.
Co se děje | Michal Kašpárek | 7. 5. 2011 | 11 komentářů
![Proč e-booky nejsou a nebudou za pusu]()
Jeden z mýtů o digitálních médiích říká, že srazí cenu i kvalitního obsahu kamsi k nule, v případě knih do řádu desetikorun. E-booky přitom stojí skoro stejně, a někdy dokonce více než tištěné knihy. Nehoráznost? Má to přinejmenším čtyři rozumné důvody.